Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
nej e här i morgon redan hon vill ju veta va ja skrivit
Sen har hon o ja pratat lite vi va ju på begravning av min svärfar o hon vill gärna att ja berättar o visar bilder från de för som ni vet de skiljer sig ju en hel del men en del av dom bilderna e rätt hemska så ja vet inte riktigt vart ja ska placera tråden
Om du vill lägga ut bilderna så gör som vanligt tycker jag. Vekligheten kan ju vara hemsk ibland som när man skildrar en händelse som man inte är van vid.
Kan trots allt vara lärorik för en försoffad svensk att ta del av en för många okänd sed från T
Rolf
Tackar kycklingen men som vanligt ingen talar ju om de för mig utan ja får se de först när ja ska kolla på bilderna från hemma
det börja me att ja köpte en hund o nu har ja 4 st....
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.