Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Den här lilla kamraten såg frugan när vi va & åkte MC genast skrek hon stanna o ja undra va fasen som va på gång då sprang hon tillbaka o tog upp den o ja fråga va e de ..... sen visa hon va hon hittat o sa till mig jag tar med den till ett tempel o lämnar den där o jag såg ut som ett frågetäcken
Men efter en stund så kom vi fram till ett tempel o hon sprang in dit o lämna den till munkarna där
Ja får ju hoppas de men som alla vet MIG jobbar inte fort
Nej vet de JO-BE vet att du me saknar din familj där nere hade ja me gjort om dottern föddes när du var på väg hem hit till svedala hade nog själv krypit ur skinnet tror ja hoppas bara att ni ses snart
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.