Dagens bild

Vacker hund Kjelle en sådan hade ja när ja va liten den va min egen lilla vakt :)
Du om du skulle få valpar på den när ni flyttat ner så tjingar ja en ;)

detta va min senaste hund i Sverige

Athena 20080503 009.webp

Fina hundar, tyvärr funkar det inte för oss att ha hund nu. Men förbaskat avundsjuk blir man, jag har alltid varit en stor hundälskare så därför lider jag med dom stackars loppcirkusarna nere i Thailand. :'(

Våra hundar är dock väl omhändertagna och får inte springa lösa utanför gården. Det är bara tikarna som hoppar ut när dom löper och det tränger på. ;)

"Berralund " sa:
Fina hundar, tyvärr funkar det inte för oss att ha hund nu. Men förbaskat avundsjuk blir man, jag har alltid varit en stor hundälskare så därför lider jag med dom stackars loppcirkusarna nere i Thailand. :'(

Våra hundar är dock väl omhändertagna och får inte springa lösa utanför gården. Det är bara tikarna som hoppar ut när dom löper och det tränger på. ;)
Typiskt fruntimmer :D

"Berralund " sa:

:wai: :wai: :wai:
Har 2 små hundar i Thailand, fria från ohyra för de får sin spruta var månad,
alla hundarna fina

"legolas " sa:
Fin hund Glimten, min polare i Sverige hade en exakt likadant skapt sådan hund. jag vet inte hur mycket blandras det är, för det är ju ingen renrasig schäfer. Kolla bakdelen den lutar ju betänkligt. Men å andra sidan så var det världens mest timida och snälla hund i närheten av människor, och den var den mest grymma hund i närheten av ett kattskrälle.

Jag var med en gång när den helt enkelt gjorde processen kort med katten. Snacket om att katt vinner över hund, är en skröna.. jag såg sanningen, och för katten så kan man säga att den såg världen ifrån 2 håll. Den var av på mitten.... ::) ::) ::)

schäfer ska luta i bakdelen, kolla in hur de står på utställning

Verkligen! Häll i dig ett par sådana öl till och byt sen till Chang så snart du kan.

Ha det gott, flyg försiktigt!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

"kjell.t " sa:
schäfer ska luta i bakdelen, kolla in hur de står på utställning

Helt rätt Kjelle detta e så dom ser ut nu...
Legodetta e en renrasig schäfer det e så dom ser ut nu .
Det e bara bruks schäfern som e rakare bak
Men tyvär så får nu schäfern ta stryk av sin avel för det e så många som har höft fel pågrund av hur dom ser ut nu

Bägge mina älsklingar har jag fått tagit bort på grund av höftfel men dom finns i mitt hjärta för allti o på mina vader :)

glimten66

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
21 K
magnusjansson
M
R
Svar
37