Dagens fråga vinn en karma !

• Trådstartare Trådstartare magnusjansson
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"magnusjansson " sa:
Jag har läst en [¤#@@¤%] tidning om otrohet?

Dagens fråga hur många % har varit otrogna ?

Jag använder denna tidning som facit

lycka till nu

karma till först rätt %
100% har varit otrogna. i varje fall de gifta kvinnor som jag har haft ihop det med :D

"Sir One " sa:
100% har varit otrogna. i varje fall de gifta kvinnor som jag har haft ihop det med :D

Sir One!...Kanske du siktat fel....eller för högt!... ???Kom upp till Buriram och jag lovar dig en trogen kvinna........vacker..lärarinna med bil o hus......som vill ha en stilig falang som dej att förgylla tillvaron med!!! :nod:Alla siktar inte på plånboken.....men det är ju bra om den inte är helstängd... :nod:

Areeya

"Sir One " sa:

Ha ha, så olika man kan läsa. Jag läste det som att 100% av de gifta kvinnorna hade varit ihop med varit otrogna, men inte mot honom utan mot sin man. ;D ;D

vad är det gällande världsrekordet i uppmätt väme
i godkända mätstationer tror ni!

högsta värmerekord vinner en karma

Rekordet för absolut högsta temperatur i världen har länge varit omtvistat.

Det värde som WMO numera anger som världsrekord är 56,7 grader i Furnace Creek (Death Valley, Kalifornien) den 10 juli 1913.

Ett värde på 57,8 grader i El Azizia i Libyen den 13 september 1922 är numera underkänt.

"legolas " sa:
Ändra kanske namnet på denna tråd till......

"Vem av oss kan googla fram bäst information",

jösses, är det inte bättre att ha nåt där man kan använda det som till äventyrs kan finnas under pannbenet istället. Ser ju urkonstigt ut där folk kommer med information som normalt inte alls finns i den hjärnan... ;D

legolas
Håller med.Detta har ju inte med kunskap att göra.Googla lär man sig redan i förskolan förutom Issan förstås. :thumbsdown:

Vad tror ni är den största spelvinsten någonsin,
rätt svar får en karma.

rätt svar, eller 4 miljarder det skulle förändra den bästa att vinna den summan.

karma till janne

Dagens fråga

Vilket lag i herr fotboll harflest sm guld nr 3 ger karma
1a göteborg 18
2a malmö 15
3??

karma kommer till rätt svar

Ja dem var ju långt ner på listan såg jag när jag googlade ... så nu får någon annan äran att gissa, utan google :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

R
Svar
37
Visningar
4 K
glimten66
G
A
Svar