Sölve
Medlem
Tjenna pepsi, jag har inte vart här på ett tag men undra lite hur du tänker.Det gör jag gärna om jag slipper samma sak igen... Angående språk och Thaikultur har jag försökt väcka intresset tillbaka igen för medlemmar som glömt vad TS är för något.. Nu mest skitsnack... som inte har ett dyft med Thailand att göra. Kul nu att några vaknat och pratar om thai... Sedan om det är språk eller kultur mm är mindre viktigt.
Men när jag tagit upp det har jag blivit närmast idiotförklarad..Och fått mycket skit...
Hoppas på bättring av XXXXX och andra... Kram!!!!![]()
Jag har läst dina inlägg och vad jag ser då har ingen vart på dej. Däremot ser jag inlägg efter inlägg där du är på admin och enligt mej så anklagar du henne för att klandra dej.
Jag gillar thaisptåk och lär mej gärna mer utav dej och lyco. Men jag läste även reglerna här och jag är förvånad att du inte fått någon varning eller blivit avstängd pga att du hela tiden skriver och anklagar admin för något hon inte gjort enligt oss andra som bara ser och läser vad vi ser här. Menar du att hon har gått på dej utanför forumet? Jag ser inte att hon gör påhopp på dej men jag ser här att du gör påhopp på henne. Tagga ner nu och fortsätt det du kan och är bra på och sluta ge dej på admin.