En väg tillbaka

Hej

1. Vad lägenheter kostar vet jag inte alls, vi håller ju till på landsbygden och där finns inget sånt, men ett hus i Udon Thani köpte frugans syster för 3.5 miljoner baht, det ligger i ett område med många falanger, det finns gemensam pool, säkerhetskontroll vid infarten o.s.v, detta hus var helt nybyggt och hon var första ägaren.
Ett äldre sånt här hus kostar mellan 1.5 och 2 miljoner baht uppe i Nong Khai, men då ganska centralt.

2. Samma här vet inget om det, själv lever vi ju billigt eftersom vi äter och bor på samma sätt som övriga i byn, men inte ens i städerna är det dyrt, man kan leva på allt ifrån 10 000 baht per månad till i princip hur mycket som helst.

3. Jag tycker absolut att folk är vänligare, ärligare, generösare och mer intresserade av utlänningar här uppe, det är lätt att få vänner och det är inte bara pengar det handlar om här, men jag är ju partisk och redan frälst så alla kanske inte upplever det på samma sätt.
Men det är helt klart stor skillnad mot en turistort, där handlar ju nästan allt om pengar, utlänningar ses ofta som en vandrande ATM, dubbel prissättning och blåsningar är vardag där, här uppe finns det betydligt mindre av detta.

Mvh isan lover
Tack för svaret, jag kommer nog att besöka Isaan när jag kommer till Thailand nästa gång. Jag har 5-6 år kvar till pensionen men det lär bli Thailand som min ålderdomshem.
Tack fina du

Jo, det finns troll i Isaan :) Jag är gift med ett därifrån , 147 cm högt samt 46 kilo ,lagar trollmat som man blir skitlycklig av , ser ut som ett litet troll dessutom de kan vara riktigt sexiga då de klär upp sig i en tajt klänning och klart visar vad de vill göra
Undrar vad du käkar för något för jag bryr mig inte så mycket om tajta klänningar längre. Ser lite djupare på det hela :eek:
På festen kände jag att kvinnan bredvid klämde på låren min fast tänkte bara att kläm du där finns det fasta muskler. Så är det i Thailand men det är bara och le som man gör här.:cool:

Jo, det finns troll i Isaan :) Jag är gift med ett därifrån , 147 cm högt samt 46 kilo ,lagar trollmat som man blir skitlycklig av , ser ut som ett litet troll dessutom de kan vara riktigt sexiga då de klär upp sig i en tajt klänning och klart visar vad de vill göra
147 cm å 46 kg, en liten knubbis [emoji6]

Undrar vad du käkar för något för jag bryr mig inte så mycket om tajta klänningar längre. Ser lite djupare på det hela :eek:
Tycker det känns bra att vissa män tycks ha utvecklats till den feministiska drömmen och blir uppkåtade av en intellektuell diskussion eller kanske en cykeltur. Själv är jag kvar i grottstadiet och tänder på fysiska attribut och vulgärt språkbruk. Däremot kan jag absolut tycka det är intressant och givande att umgås med kvinnor på alla de sätt men sexualdriften är likadan som när jag kom i puberteten.

Tycker det känns bra att vissa män tycks ha utvecklats till den feministiska drömmen och blir uppkåtade av en intellektuell diskussion eller kanske en cykeltur. Själv är jag kvar i grottstadiet och tänder på fysiska attribut och vulgärt språkbruk. Däremot kan jag absolut tycka det är intressant och givande att umgås med kvinnor på alla de sätt men sexualdriften är likadan som när jag kom i puberteten.
Du kan inte mena på riktigt att driften är som hos en tonåring?
Utvecklas men så lär man sig lite mera om att det är hjärnan som styr inte den delen av kroppen som finns under bältet.
Även en sexakt måste utvecklas som allting annat när man blir mera mogen.
Att man har driften har inget fel men om driften styr hela egipaget när man har blivit vuxen har man inte mognat alls.
Ok en del lvinnor kanske föredrar tonåringar kan säga att jag föradrar inte den typen av kvinna.

Du kan inte mena på riktigt att driften är som hos en tonåring?
Utvecklas men så lär man sig lite mera om att det är hjärnan som styr inte den delen av kroppen som finns under bältet.
Även en sexakt måste utvecklas som allting annat när man blir mera mogen.
Att man har driften har inget fel men om driften styr hela egipaget när man har blivit vuxen har man inte mognat alls.
Ok en del lvinnor kanske föredrar tonåringar kan säga att jag föradrar inte den typen av kvinna.
Tror vi alla utvecklas i olika takt ;)

På festen kände jag att kvinnan bredvid klämde på låren min fast tänkte bara att kläm du där finns det fasta muskler. Så är det i Thailand men det är bara och le som man gör här.:cool:
5555:)

Märkligt i alla fall att man ser sin lilla Thaihustru som riktigt sexig efter 13 år tillsammans , hon är fn så mycket finare i kroppen än de flesta 30 åringar ...kan ju inte visa bilder här, då kan ni inte sova pga avund på en vecka ....:)Gym och långa löprundor fem dagar i veckan under två år gör underverk även med en 49 åring kan jag säga :nod:

Märkligt i alla fall att man ser sin lilla Thaihustru som riktigt sexig efter 13 år tillsammans , hon är fn så mycket finare i kroppen än de flesta 30 åringar ...kan ju inte visa bilder här, då kan ni inte sova pga avund på en vecka ....:)Gym och långa löprundor fem dagar i veckan under två år gör underverk även med en 49 åring kan jag säga :nod:

Ja, det finns även äldre kvinnor med bevarad kropp.
Sedan så är det så att det med stor sannolikhet är så att män attraheras av vackra damer.
Fast man kan ju även attraheras av charm, vilket kan ersätta utseende.
Sedan finns det dom med både charm och utseende, vilket jag föredrar...då jag själv är så jävla snygg, rolig och en jävla underhållande typ.

Sedan så är det så att det med stor sannolikhet är så att män attraheras av vackra damer.
Sedan finns det dom med både charm och utseende, vilket jag föredrar...då jag själv är så jävla snygg, rolig och en jävla underhållande typ.
Jo, det har vi förstått i dina senaste 10 inlägg , fn vad jobbigt det skulle vara med den självkänslan 5555:):)

Jo, det har vi förstått i dina senaste 10 inlägg , fn vad jobbigt det skulle vara med den självkänslan 5555:):)

Det är svårt som fan att handskas med mig själv.
Endast jag är kapabel till sådant.
Hade alla haft sådana attribut som jag så hade mänskligheten dött ut för länge sen.
Tänk att vakna på morgonen och se sig i spegeln, bli oerhört kär och inse att det är onödigt med en partner då ingen kan bli så perfekt som en själv. Det är liksom ingen som når upp till samma nivå.

Tur att jag då har medlidande med dom andra och faktisk låter några få utvalda ta del av mitt liv.

Hahaha

Må så vara, men hon lever med ett gammalt ök:p:D
Gott självförtroende går inte av för hackor heller, vet jag av erfarenhet från damer:)

Senast ändrad:
Att hon står ut med dig är en gåta:p:D;)
Men nu vet jag av erfarenhet att dom som låter mest egentligen är helyllekillar under ytan:)

Det är svårt som fan att handskas med mig själv.
Endast jag är kapabel till sådant.
Hade alla haft sådana attribut som jag så hade mänskligheten dött ut för länge sen.
Tänk att vakna på morgonen och se sig i spegeln, bli oerhört kär och inse att det är onödigt med en partner då ingen kan bli så perfekt som en själv. Det är liksom ingen som når upp till samma nivå.

Tur att jag då har medlidande med dom andra och faktisk låter några få utvalda ta del av mitt liv.

Hahaha
Trodde jag va ensam;)nu får jag skit från @Samet :p

Tror vi alla utvecklas i olika takt ;)
Är säkert
Rätt bra där fast gäller inte Nmax som gillar att se tonåringar med de rätta sexattributen bredvid sig i sängen. Nej jag är inte avund för som du säger det finns andra sidor av en mynt åtminstone en.
:p

Senast redigerad av en moderator:

Liknande trådar

W
Svar
4
Visningar
1 K
W
S
Svar
0