En väg tillbaka

Du kan inte mena på riktigt att driften är som hos en tonåring?
Utvecklas men så lär man sig lite mera om att det är hjärnan som styr inte den delen av kroppen som finns under bältet.
Även en sexakt måste utvecklas som allting annat när man blir mera mogen.
Att man har driften har inget fel men om driften styr hela egipaget när man har blivit vuxen har man inte mognat alls.
Ok en del lvinnor kanske föredrar tonåringar kan säga att jag föradrar inte den typen av kvinna.

Visst du, jag tror snarare att det handlar om att din kropp har minskat produktionen av testosteron. Det är inget att skämmas för, det händer nog alla förr eller senare. Förhoppningsvis har jag en bit kvar dit.

Varför är inte jag förvånad?

Jag är dock lite lätt förvånad.
Att Nmax har tid att studera damens fysiska drag då han hellre intresserar sig för hennes ekonomi eller rullar och vrider på sig i sängen p.g.a Jonas eventuella husköp och avbetalning på bilen.
Ja, har Nmax några som helst sexuella dragningar...förutom andras ekonomi, som han verkligen går igång på.

Jag är dock lite lätt förvånad.
Att Nmax har tid att studera damens fysiska drag då han hellre intresserar sig för hennes ekonomi eller rullar och vrider på sig i sängen p.g.a Jonas eventuella husköp och avbetalning på bilen.
Ja, har Nmax några som helst sexuella dragningar...förutom andras ekonomi, som han verkligen går igång på.
Det jag verkligen går igång på är Hunkar som trots sin fantastiska utstrålning importerar fru efter fru i takt med att dom lämnar honom :D:D:D

Visst du, jag tror snarare att det handlar om att din kropp har minskat produktionen av testosteron. Det är inget att skämmas för, det händer nog alla förr eller senare. Förhoppningsvis har jag en bit kvar dit.
Ju mer produktionen minskar ju bittrare och avundsjukare blir gubbarna, dessa jvla ungdomar.. :D:D:D

Det jag verkligen går igång på är Hunkar som trots sin fantastiska utstrålning importerar fru efter fru i takt med att dom lämnar honom :D:D:D

Gissar att du syftar på mig. Hunkar stavas inte med versal mitt i en mening...

Du får delvis rätt för ditt inlägg.
Fast det var jag som lämnade exet och ”importen” var lite oplanerad. Tänkte att det var första och sista gången jag hade en thaikärring, men så blev det som sagt inte.

Sedan låter det som att det är något frekvent och upprepande. Exet blev jag tillsammans med 2003 och det varade till 2016. Vilket i sin tur betyder att det var 1/3 av mitt liv. Innan dess så var det bara svenskor och någon importerad finska.

Är det bättre att byta dem i Thailand och inte ens ge dem möjlighet ... att tjäna egna pengar?
Tja en del tycker ju det och kan man inte finna någon här så finns ju alltid nödlösningen att åka till något grannland i Asien. Har man svårt med brudarna så är Phillipinerna lättare enligt vad jag hört och att dom ska få tjäna egna pengar är tydligen onödigt. En del får knappt shoppa en ny t-shirt när dom vill utan det bestäms och regleras hårt av falangen.

Personligen skulle jag aldrig utnyttja en tjej så men alla är vi olika.

Senast redigerad av en moderator:
Tja en del tycker ju det och kan man inte finna någon här så finns ju alltid nödlösningen att åka till något grannland i Asien. Har man svårt med brudarna så är Phillipinerna lättare enligt vad jag hört och att dom ska få tjäna egna pengar är tydligen onödigt. En del får knappt shoppa en ny t-shirt när dom vill utan det bestäms och regleras hårt av falangen.

Personligen skulle jag aldrig utnyttja en tjej så men alla är vi olika.

Nej, det tror nog ingen om dig, men någon form av ”lön” ställer du väl upp med så hon har egna pengar att skicka hem och även för att spara.
Försörjningsbördan är väl den samma för damerna även efter dom träffat dig.

Brukar inte kolla halten av testo, det görs inte i någon hälsoundersökning heller vad jag vet.
Annars har inte testo styrt mit liv någonsin utan jag har styrt alla kemiska reaktioner, som påverkar beteendet, i min kropp med den äran.
Det är bara pojkar och dom som har stannat intelligent vid tonåren som har behov att skryta om sina erövningar. Och då stämmer ordspråket, stor i orden liten på jorden alldeles förträffligt.
Du får förresten läsa hela inläggen innan du försöker svara. Vet du vad mognad i detta sammanhag betyder?
Det är inte samma som ofrivillig sädesutgjutning eller morgonstånd p g a hög halt av testo.:(:p

Nej, det tror nog ingen om dig, men någon form av ”lön” ställer du väl upp med så hon har egna pengar att skicka hem och även för att spara.
Försörjningsbördan är väl den samma för damerna även efter dom träffat dig.
Dum fråga, du vet nog att få falanger tar så väl hand om sin tjej som jag gör, men lön ger man väl bara till någon som utför ett arbete?

Brukar inte kolla halten av testo, det görs inte i någon hälsoundersökning heller vad jag vet.
Annars har inte testo styrt mit liv någonsin utan jag har styrt alla kemiska reaktioner, som påverkar beteendet, i min kropp med den äran.
Det är bara pojkar och dom som har stannat intelligent vid tonåren som har behov att skryta om sina erövningar. Och då stämmer ordspråket, stor i orden liten på jorden alldeles förträffligt.
Du får förresten läsa hela inläggen innan du försöker svara. Vet du vad mognad i detta sammanhag betyder?
Det är inte samma som ofrivillig sädesutgjutning eller morgonstånd p g a hög halt av testo.:(:p
Morgonstånd det e grejer det och ett bra mått på testosteron nivån, ingen morronfjong så är den låg och = gubbvarning.
Sex är ju en av dom bästa njutningarna som finns så jäkligt gott att man inte har problem med testo nivån [emoji4]

Många bodybuilders tar ju testo för att bygga muskler men en fin bieffekt av hård styrketräning är att det boostar kroppens egenproduktion.

Jag känner en del äldre herrar här som köper testo på apoteket, det gör dom både kåta och på ett gott humör, något att testa för bittra gubbar...

Morgonstånd det e grejer det och ett bra mått på testosteron nivån, ingen morronfjong så är den låg och = gubbvarning.
Sex är ju en av dom bästa njutningarna som finns så jäkligt gott att man inte har problem med testo nivån [emoji4]

Många bodybuilders tar ju testo för att bygga muskler men en fin bieffekt av hård styrketräning är att det boostar kroppens egenproduktion.

Jag känner en del äldre herrar här som köper testo på apoteket, det gör dom både kåta och på ett gott humör, något att testa för bittra gubbar...

Redan i lumpen lärde jag mig att det var bara larvigt att hacka på nån pga ålder. Varför reta någon att de är gammal? Förhoppningsvis får även du uppleva hur det är att åldras.

Hör liksom till och inte mycket att göra åt. Visst nu kommer säkert svaret att är man en karlakral så nog fan vaknar man med morgonstånd allt och det gjorde farsan och farfar upp i 90+. Men bespara mig gärna det. Alla är saliga i sin egen tro.

Dum fråga, du vet nog att få falanger tar så väl hand om sin tjej som jag gör, men lön ger man väl bara till någon som utför ett arbete?
Nej, jag vet inte hur väl du tar hand om din nya tjej men visst räknar jag att hon får pengar till att skicka hem i alla fall, men det finns bättre begrepp än lön, gåva passar bättre även om hon städar, tvättar och lagar mat åt dig.
Ett barns skolgång kostar.
Fick större inblick hur det var med din förra kvinna då frun håller regelbunden kontakt med ditt ex.

Hej
Den dagen den sorgen, skulle det inträffa i framtiden att man får problem med ståndet och stt ha sex får man väl leva på minnena, dom finns ju kvar, det sa en kompis till mig när han skulle in och operera prostatan.

Mvh isan lover

Med tanke på Phontas syfte från början har det nog halkat lite vid sidan om tråden.
Kom och tänka på att jag själv har nog aldrig i mitt liv mått så bra som efter att hade fyllt sextio.
Annars eftersom jag själv är rätt beskymmerslös person så slipper jag oroa mig så mycket. Om det händer någon lagändring här i landet så tar vi det sedan.
Byggt hus i Thailand har vi och sovit där så gott utan beskymmer.
Det som jag tycker är viktigt att man sköter sin hälsa så gott det går vad det nu innebär för var och en.
Oro för framtiden finns inte. Nu lever jag så gott här, trivs bra och förhoppningsvis får fortsätta med just denna livstil länge till.
Största bekymret kanske skulle vara att skattegalningar i Sverige får sitta fyra år till vilket antagligen innebär att sinken höjs till trettio procent :rolleyes: i så fall får väl börja köpa lite BC eller något annat fiffigt. :cool:

Ja då vet du ju hur väl jag tar hand om dem så dum fråga.
Om han vet det är ju en sak men som du skriver här och har gjort under alla dina nick under åren så tror inte iallafall jag att vi tror det, utan det är mer objekt som kan avslutas när det inte passar dig längre.
Men det kanske beror mer på hur du uttrycker dig?

Liknande trådar

W
Svar
4
Visningar
1 K
W
S
Svar
0
Visningar
2 K