Nokia är sakta på väg mot marknadsledande igen... (No-kia)

Vilken är din?..


  • Totala väljare
    38
 
Jag passade också på..och köpte några reservlurar när jag ändå var på hugget :laugh2:
1691861990829.jpeg
Har själv en som ser ut som den längst till höger, fungerar fortfarande att ringa och ta emot samtal med. Vad mer krävs av en telefon?
 
Har själv en som ser ut som den längst till höger, fungerar fortfarande att ringa och ta emot samtal med. Vad mer krävs av en telefon?
Det har kommit en helt ny sak som man kan använda telefonen till det heter SMS, Short Messege Service, och är nåt helt nytt och revolutionerande.

Man kan skicka text meddelanden till varandra utan att ringa. Detta har blivit mycket populärt nu sedan det kom, särskilt bland ungdomarna.
 
Det har kommit en helt ny sak som man kan använda telefonen till det heter SMS, Short Messege Service, och är nåt helt nytt och revolutionerande.

Man kan skicka text meddelanden till varandra utan att ringa. Detta har blivit mycket populärt nu sedan det kom, särskilt bland ungdomarna.
Om SMS, Short Message Service är något nytt och revolutionerande vet jag inte?:oops:
Vad jag kommer ihåg så gick det att SMS:a från alla 4 modellerna redan på den tiden.:nod:
 
Det har kommit en helt ny sak som man kan använda telefonen till det heter SMS, Short Messege Service, och är nåt helt nytt och revolutionerande.

Man kan skicka text meddelanden till varandra utan att ringa. Detta har blivit mycket populärt nu sedan det kom, särskilt bland ungdomarna.
He he, e du full eller?:beer:
 
  • Haha
Reactions: Nox
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp