Nokia är sakta på väg mot marknadsledande igen... (No-kia)

Vilken är din?..


  • Totala väljare
    38
 
Det blev som sagt många napp här i modeflugan sjön Internet.

Det är roligt med internet för folk är så pass fixerade av att kunna svara och ha rätt att de missar helheten.

De ser inte att;

1. Här är det en som säger att det som krävs av en mobiltelefon är att det går att ringa och ta emot samtal. År 2023.

2. Någon säger att Det har kommit en helt ny sak som man kan använda telefonen till det heter SMS.


Och inser att! Hm vänta nu, det var ju 30 år sedan, bäst att jag inte skriver det som är obvious och gör mig till åtlöje.


Dubbel glädje på internet!
 
Det blev som sagt många napp här i modeflugan sjön Internet.

Det är roligt med internet för folk är så pass fixerade av att kunna svara och ha rätt att de missar helheten.

De ser inte att;

1. Här är det en som säger att det som krävs av en mobiltelefon är att det går att ringa och ta emot samtal. År 2023.

2. Någon säger att Det har kommit en helt ny sak som man kan använda telefonen till det heter SMS.


Och inser att! Hm vänta nu, det var ju 30 år sedan, bäst att jag inte skriver det som är obvious och gör mig till åtlöje.


Dubbel glädje på internet!
Dagens visdomsord levererade av TS egna moralpolis ;):nod:
 
Jag skulle kunna "undra" en hel del om ex vis dig.

Men jag tycker inte insinuationer som dessa hör hemma på städade forum.

Man ska diskutera sak inte person.

Nu ska jag nog fan skicka ett sms det var inte igår!
Vad är det du vill veta..är det inte en allt för privat undran så inga problem..så var inte blyg.
Du verkar ju ha ett brinnande intresse för prima röka så ibland kan man ju UNDRA;)
 
Det har kommit en helt ny sak som man kan använda telefonen till det heter SMS, Short Messege Service, och är nåt helt nytt och revolutionerande.

Man kan skicka text meddelanden till varandra utan att ringa. Detta har blivit mycket populärt nu sedan det kom, särskilt bland ungdomarna.

Psssssst!! @apknug
SMS(Short Messages Service),
MMS(Multi Messages Service),
MMA, SSAB, FUB, SUF & andra tillbehör till handfånen. ;)
De andra är omöjliga att använda ifall man inte är med i utvecklingen, är definitivt inte ute efter elakheter el. reta upp andra människor/personer...

@JBK.Ltd. :monkey:
 
Senast ändrad:
Psssssst!! @apknug
SMS(Short Messages Service),
MMS(Multi Messages Service),
MMA, SSAB, FUB, SUF & andra tillbehör till handfånen. ;)
De andra är omöjliga att använda ifall man inte är med i utvecklingen, är definitivt inte ute efter elakheter el. reta upp andra människor/personer...

@JBK.Ltd. :monkey:
Ojojoj har du hittat MMS?

DET måste vara nåt HELT nytt.

Multi Media det är da shit nu!

Jag har tom köpt högtalare nu till min desktop dator 486 DX2-66 MHz.

Nu jäklar ska det rockas!
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp