Vaxet older version
Aktiv medlem
Detta är dock en lögn, och som jag och du vet är inte denna beskrivning sann, finns fler som kan bekräfta detta om du så önskar.Hej
Anledningen till att jag började skriva på gamla Thaitjejer en gång tiden var just på uppmaning av Thailändskor här i Sverige och då inte min fru utan andra tjejer som tyckte att det behövdes någon Svensk som stod upp för dom, deras kultur och land, själva orkade dom inte och skrev dom något fick dom skit så dom lade ner. Jag var tveksam men sa ändå ok och på den vägen är det.
Så jag gör så gott jag kan och försöker ge en lite annorlunda bild genom att skildra vardagslivet på landet, folks traditioner, kultur och sedvänjor m.m, visst får man skit av ett gäng falanger för det, men det betyder absolut ingenting för mig, det är inte främst för deras skull som jag skriver, dom kan och vet ju redan allt och t.o.m mer om Thailand än Thailändarna själva.
Mvh isan lover
Men jag och de flesta här har ju för länge insett att din självbild inte riktigt är fas med verkligheten.
Tja men som sagt, du kan få leka Isaans Robin Hood och tro att du är faranglandets svar på Thailändares böner , men sorry,......... dream on IL, dream on....... och trevlig kväll.
Senast ändrad: