Fel förnamn på turist visum ansökan inskickad

Det man ska undvika är att ha en stämpel i passet från just Etiopien.
Det undviker man genom att inte lämna flygplatsen.

Jag har själv fyllt i fel flightnummer i arrivalcard.
En gång för att jag skulle ha samma som min dåvarande gf, numera fru.
Jag kom från Stockholm och hon från Manila och väntade in mig då det bara skiljde 30 minuter mellan våra flighter.
Vi gick tillsammans genom IM.
Hennes första resa till Thailand.
Förlåt jag hänger inte med Ska jag försöka stressa ihop hinna ta gula febern vaccin Trots att det ej blir 10 dagar innan avresa. Eller hur Håller just nu på med de 2 sista evisa ansökerna och hotellet blev dubbelbokat fullbokat så känner att det är mycket just nu Vad som ska prioriteras först få klart de sista 2 e visa sen gula febern vaccin sen hotell

Förlåt jag hänger inte med Ska jag försöka stressa ihop hinna ta gula febern vaccin Trots att det ej blir 10 dagar innan avresa. Eller hur Håller just nu på med de 2 sista evisa ansökerna och hotellet blev dubbelbokat fullbokat så känner att det är mycket just nu Vad som ska prioriteras först få klart de sista 2 e visa sen gula febern vaccin sen hotell
Jag vill helst hoppa gula febern vaccin Men vill inte chansa att ej bli insläppt i thailand .

Måste fråga. Varför åka via Addis Abeba?
Jag hade faktiskt ingen anning om att det var en "dålig flygplats/land. Jag tänkte alla flygplatser var likadana och säkra. Som att det skulle vara samma sak som att vänta på Arlanda 19h att det skulle vara samma i abi abas

Sen så var det bara det alternativet på så kort varsel

Har tidigare bara flygit direktflyg så ej van vid mellan landing

Flyget ju med ethopian airlines så tror alla deras mellan landingar är via abi abas

Jag hade faktiskt ingen anning om att det var en "dålig flygplats/land. Jag tänkte alla flygplatser var likadana och säkra. Som att det skulle vara samma sak som att vänta på Arlanda 19h att det skulle vara samma i abi abas

Flyget ju med ethopian airlines så tror alla deras mellan landingar är via abi abas
Om vi ej lämnar flygplatsen ok utan gula feber vaccin?
Försökt få tag på vaccinmotagning men finns ingen tid förens den 2 Om inte åker 2h bort till den andra vaccin motagningen de hade ev drop in

Då förstår jag ditt nick ”dreamer”

Kul att höra att ni är framme! Och att det gick "bra" ni är i alla fall här!
Ja så Himla skönt! Nu kan man äntligen slappna av
Hem kommer man alltid Så där är inte lika oroad
Men hit resan är en historia av sig själv haha Kan skratta nu i efterhand men där och då nervsammarbrott delux
Blev tvärstopp först på arlanda i svergie hann med i absolut sista minuten då dom fick ändra om i resorna,Sen lite till strul i abi abas men tillslut så
Men den mest katastrofiska kundservice varit med om gällande hantering av boardingpass,information m.m
Resterande service var ändå helt ok
Flygplanet,maten osv
Och abi abas flygplats också ok Man fick transfer till ett hotell fram tillbaka om man har en mellanlanding på mer än 12h så får man mat och vara på hotell rummet tills flyget går.
Kul att höra att ni är framme! Och att det gick "bra" ni är i alla fall här!

Ja så Himla skönt! Nu kan man äntligen slappna av
Hem kommer man alltid Så där är inte lika oroad
Men hit resan är en historia av sig själv haha Kan skratta nu i efterhand men där och då nervsammarbrott delux
Blev tvärstopp först på arlanda i svergie hann med i absolut sista minuten då dom fick ändra om i resorna,Sen lite till strul i abi abas men tillslut så
Men den mest katastrofiska kundservice varit med om gällande hantering av boardingpass,information m.m
Resterande service var ändå helt ok
Flygplanet,maten osv
Och abi abas flygplats också ok Man fick transfer till ett hotell fram tillbaka om man har en mellanlanding på mer än 12h så får man mat och vara på hotell rummet tills flyget går.
Hehe, såna resor ger "mest" minnen och det är ju kul!

Jag kollar, faktiskt, lite på hemresor nu köpte bara enkel ner och Ethiopian är billigast....

Var det "förbjudet" att lämna rummet? Kunde man gå ut på stan? Till poolen? Till baren?

Hehe, såna resor ger "mest" minnen och det är ju kul!

Jag kollar, faktiskt, lite på hemresor nu köpte bara enkel ner och Ethiopian är billigast....

Var det "förbjudet" att lämna rummet? Kunde man gå ut på stan? Till poolen? Till baren?
Om det är billigast Hem med Etiopien skulle jag nog boka dom ändå!
Var mest till BKK det vsr strul
Menar du i abi abas så hade man allt på flygplatsen bar m.m sen får man buss därifrån till ett hotell rum med buffé mat gick till närmsta kiosk brevid handla cigg inte mer än så.
Skulle nog undvika att gå runt där omkring i själva stan

Menar du i abi abas så hade man allt på flygplatsen bar m.m sen får man buss därifrån till ett hotell rum med buffé mat gick till närmsta kiosk brevid handla cigg inte mer än så.
Om man har en mellanlanding på 10h+
Tror inte man får hotell annars betalade inget extra för transfer hotell eller mat buffen så det måste ha varit inkluderat i flygbiljett priset

Har du åkt med dom hem till Sverige?

Har du åkt med dom hem till Sverige?
Har en hemresa bokad till Arn med ephiotien airlines den 4/2 med en mellan landing i abi abas på 19h , Men tänker att hem kommer man väll alltid?
Det som var strul var Att flyga med dom till BKK fick inte ut boarding pass så dom fick boka om hela resan på arlanda i svergie men det var den mest katastrofiska kundservice någonsin på arlanda,
Men när vi väll var på flyget osv så var det ok

Liknande trådar

A
Svar
22
Visningar
2 K
Anonyma
A
H
Svar
2