Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag har aldrig bott där har jag påstått det? Vet du vad tråden handlar om och vad frågan var.
Om någon kände till ett bra hotell nära VFS.
Så vafan spelar det för roll om du har bott 2 år i Bangkok på 90 talet?
Jag har aldrig bott där har jag påstått det? Vet du vad tråden handlar om och vad frågan var.
Om någon kände till ett bra hotell nära VFS.
Så vafan spelar det för roll om du har bott 2 år i Bangkok på 90 talet?
Även på turistansökan står det att sponsor kan stå för ekonomin.
Som sagt jag har gjort det 2 gånger men det är längesen.
Klicka på visiting sweden as a tourist och läs.
If you want to visit Sweden for more than 90 days, you must apply for a visitor’s permit. If you are in Sweden and want to extend your visit so that it will be more than 90 days in total, you must also apply for a visitor’s permit.
BTS har funnits i Bangkok sen slutet av 1999. Låter ju rätt osannolikt att man missat det om man bott i Bangkok just den perioden. Var en rätt stor grej i Bangkok när den öppnade så har svårt att tro att man skulle ha missat eller glömt bort det.
Vi sökte turistvisum.
Det gick bra med att jag stod för ekonomin.
Jag kunde inte bjuda in, jag bodde i Thailand.
Jag vet väl vad vi sökt.
Och fruar inte tjejer.
Mina 2 fruar, exet och nuvarande.
Du har helt rätt Pan Pan , Min polares flickvän mommer nästa månad till Sverige från Thailand på ett TURISTVISA 3 månaders. Det gick snabbt som fasen, Han visade sin inkomst och sedan inget snack om saken, Så ni andra som anser er ha rätt, läs på , gör om
Du har helt rätt Pan Pan , Min polares flickvän mommer nästa månad till Sverige från Thailand på ett TURISTVISA 3 månaders. Det gick snabbt som fasen, Han visade sin inkomst och sedan inget snack om saken, Så ni andra som anser er ha rätt, läs på , gör om
Om det är han som står för fiolerna när hon kommer hit så är det ju inte turistvisum som hon kommer på, då har han bjudit in henne på besöksvisum. Turistvisum så är det ju hon själv som står för fiolerna
Om det är han som står för fiolerna när hon kommer hit så är det ju inte turistvisum som hon kommer på, då har han bjudit in henne på besöksvisum. Turistvisum så är det ju hon själv som står för fiolerna
Märkligt då att det står turistvisum i hennes pass, och att han har visat på ekonomin. Kanske har ni fel, eller är det omöjligt. Och vari är skillnaden , Hon måste även ha en försäkring, Turistvisum eller besöksvisum , Vilken praktisk skillnad har det egentligen
Det står tom på immigrations sida att man kan stå för.
Jag hade inget boende i Sverige att bjuda till, jag var utskriven, åkte på turistvisum och uppvisande av min inkomst.
Olika krav på turist och besöksvisum men jag kan stå för ekonomin om flickvän eller fru åker på båda typerna av visum, där är det samma.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.