Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Finland lyckligast i världen, Thailand på 46 plats.
Smart, vad jag har hört från de som är.i Norge på detta forum så hatar de Norge, äcklig mat, höga priser och människor vågar jag inte äns nämna vad de tycker om.
Konstigt att de inte har flytt till Thailand också utan stannar i Norge och är minst lyckliga, Nåväl de är deras val och vi får stå ut med deras klagomål.
Han gnäller väl inte? Vad är det för påhopp du gör?
Han talar ju om hur ”alla” svenskar beter sig, det är skillnad.
Sen ang handikapp så är det du som skrivit det i två inlägg nu det senaste, psykiskt handikapp svarade du väl aldrig ens om vad du menade med det.
Han gnäller väl inte? Vad är det för påhopp du gör?
Han talar ju om hur ”alla” svenskar beter sig, det är skillnad.
Sen ang handikapp så är det du som skrivit det i två inlägg nu det senaste, psykiskt handikapp svarade du väl aldrig ens om vad du menade med det.
Här på västkusten är det ju mängder av Norrmän och det är inte alltid så populärt överallt, men jag får väl gå emot strömmen lite och säga att dom flesta är väldigt trevliga, här i gränstrakterna kan jag faktiskt inte se någon skillnad alls på dom som bor norr om Idefjorden och oss som bor söder om fjorden.
Det en del stör sig på är nog lite nyrika Norrmän som liksom nyrika Svenskar gärna vill skryta lite över vad dom äger och gärna visa hur mycket pengar dom har och kan spendera, men såna människor finns nog överallt.
Just det, Dvs en "fråga" till den jag kommenterade, som säger att eniar gnäller i inlägg nr #65.
Jag tycker nämligen inte att einar gnäller och jag kör inte häller med håhopp.
Med de hoppas jag att inget mer gnäll uppstår på forumet vare sig det gäller Norge eller Sverige och allra minst Thailand, om det nu har gjort det tidigare.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.