Finland lyckligast i världen, Thailand på 46 plats.

Var skrev jag att 'han" gnällde?

Jag tycker iof han mest skriver om Norge och Norskar i det inlägg som jag citerade.

Ja, vi får hoppas att det är slut på kommentarer om Handikapp nu, även folks fruar bör lämnas utanför tycker jag.

Men nu är det fasen dags för en eftermiddags öl här nere i Jomtien Thailand.! Här har vi inte tråkigt eller gnäller!

Nya glasögon har jag köpt också.

IMG_20240321_180936.jpg
Om det nu inte är tråkigt och så bra varför skriver du på olika forum, finns det inte roligare saker att göra där du är.

Om det nu inte är tråkigt och så bra varför skriver du på olika forum, finns det inte roligare saker att göra där du är.
Konstigt att du hela tiden tror att de som skriver här har tråkigt, har du tråkigt? Är det därför du skriver skriver här.

En kvasi retorisk fråga därför inget frågetecken efter sista meningen.

Konstigt att du hela tiden tror att de som skriver här har tråkigt, har du tråkigt? Är det därför du skriver skriver här.

En kvasi retorisk fråga därför inget frågetecken efter sista meningen.
Jag skriver inte hela tiden att andra har tråkigt, påhitt från dig. Visst har jag det tråkigt ibland men jag skriver eller läser knappt aldrig på forum när jag är ute på turné och semestrar, då har jag roligt och träffar vänner.

Du förstod tydligen frågan utan problem utan frågetecken.

Jag skriver inte hela tiden att andra har tråkigt, påhitt från dig. Visst har jag det tråkigt ibland men jag skriver eller läser knappt aldrig på forum när jag är ute på turné och semestrar, då har jag roligt och träffar vänner.

Du förstod tydligen frågan utan problem utan frågetecken.
Njut av din plankstek nu när du är ute på turne i Udon Thani, sitt inte och ha tråkigt på ett Thailandsforum.

Själv tar jag en öl i bastun o slösurfar lite på telefonen....

17110307228481068904297453973436.jpg

Du verkar var en olycklig norrman i Thailand så som du gnäller på Sverige men du är väl uttråkad i Bang Saen och har inget annat roligt för dig.
Jeg er vel den som har reist mest i Thailand her på forumet , fra nord til sor i Thailand flere ganger , Se foto av min reise , Du skriver : har inget rolig for dig , Er det lange og kjedlige dager i Isaan siden du ikke har det rolig .

Jeg er vel den som har reist mest i Thailand her på forumet , fra nord til sor i Thailand flere ganger , Se foto av min reise , Du skriver : har inget rolig for dig , Er det lange og kjedlige dager i Isaan siden du ikke har det rolig .
Men nu sitter du på balkongen och har tråkigt och väntar på att kärringen skall serva dig. :cool:

Han är ju en sorglig själ hela @apknug
Sitta i Pattis och suga på avslagen Leo dagarna i enda fattar ju vem som helst att det blir fruktansvärt.
Hej

Ja det finns ju Chang. :)

Mvh isan lover
Nu brukar jag inte ägna mig åt personangrepp men vissa tycker tydligen att det är helt OK att håna och förolämpa folk, som om det skulle vara både folkvett och inte strida mot forumreglerna.

Ja, jag dricker hellre en Chang än en Singha. Singhan har fått nån.konstig jäkla bismak. När det kommer till dussinölen så är det oftast bara de tre att välja på. Annars så är Tiger ett alternativ. San Mig finns väl bara i light nu.

Har också rest söderut norrut och västerut sedan -88 med buss flyg och taxi men de senaste 13 åren med egen bil, jag har också lagt in bilder från mina resor, dock inga resetrådar. temperaturen är förträfflig här i Isaan, 25 grader nattetid och nu 34.

Har också rest söderut norrut och västerut sedan -88 med buss flyg och taxi men de senaste 13 åren med egen bil, jag har också lagt in bilder från mina resor, dock inga resetrådar. temperaturen är förträfflig här i Isaan, 25 grader nattetid och nu 34.
Jag har också rest runt i Thailand de senaste 34 åren.

Men nu måste du ha osedvanligt tråkigt däruppe? Varför skriver du här?

Nu 33 grader.

Inte alls bor här och har tid. är inte på semesterresa.
Ah same me alltså. Jag bor här över vintern och har allt tid i världen att ha kul.

Fast jag brukar iof ha kul på semester också.

Fast tråkigt om de som är i Thailand på semester inte skulle skriva, skull inte bli mycket från Thailand här då.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp