Fortsättning på mitt hus bygge i Roiet

Har varit en sväng till homepro och införskaffat lite mer färg, något att sitta på och några kuddar till sängen och en skurmopp med tillhörande bunke.

Gubbarna som skulle sätta ihop duschkabinen, dom gav upp då dom inte fattade ritningen och instruktionerna som var på thai, så nu ska gumman min höra med några av dom som varit här tidigare och byggt om någon av dom kan fixa det

Har varit en sväng till homepro och införskaffat lite mer färg, något att sitta på och några kuddar till sängen och en skurmopp med tillhörande bunke.

Gubbarna som skulle sätta ihop duschkabinen, dom gav upp då dom inte fattade ritningen och instruktionerna som var på thai, så nu ska gumman min höra med några av dom som varit här tidigare och byggt om någon av dom kan fixa det
Detta är ju ISAAN kanske kan dom inte THAI.

Så vart golvläggaren klar i köket idag
DSC_0230.webp

Nu är det bara att vänta på att dom ska golvet i badrummet, tror det kan ta lite tid, då golvläggaren skulle fixa lite med sin tobaksodling

Idag var vi på frugans syrras jobb, dom säljer allt mellan himmel och jord som går på el och frugan sa att dom hade 60% rabatt, men när vi kom dit var det bara en 20-tal produkter som var nedsatt, sånt som ingen köpte under året, vi handlade dock en mellanstor fläkt, lampor till pelarna på framsidan, en induktionsplatta så man kan laga lite mat, sen så for vi till grannen (Global) så fick hon gå in och handla en burk med färg plus lite vattenförsörjning och en vatten mätare

Har handlat lite kulörfärg på global nu på kvällen, vi kom lagom till stängningsdags, då vart det full fart på dom, helt plötsligt så stod det 4 personer där. 1 brud öppnade burkar, 1 grabb blandade färg, nästa brud smetade en färgklick på locket och den sista grabben hamnade igen locket, dom vart klara 2 minuter före stängningsdags så dom slapp jobba övertid

Liknande trådar

A
Svar
88
Visningar
14 K
R
A
Svar
3
Visningar
3 K