Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har varit en sväng till stan och skickat över lite deg, så nu kan grabben gå ytterligare ett halvår i skolan, och gumman iaf kan fixa till taket och fixa en ytterdörr och ett fönster till utbyggnaden, dock lär det behövas ytterligare 3 dörrar, men jag tror hon hittar något annars så fixar vi det när jag kommer ner
Vi måste ju ha någonstans att bo om man inte vill bo hos svärföräldrarna varje gång och grabben måste ju gå i skolan. Sen så bor det redan 9-10 stycken hos svärföräldrarna så det blir en aning trångt om vi också ska bo där, men vi har planerat att munkarna och han i vitt kommer den 5 dec, så att vi kan flytta in i vårat hus
Vi måste ju ha någonstans att bo om man inte vill bo hos svärföräldrarna varje gång och grabben måste ju gå i skolan. Sen så bor det redan 9-10 stycken hos svärföräldrarna så det blir en aning trångt om vi också ska bo där, men vi har planerat att munkarna och han i vitt kommer den 5 dec, så att vi kan flytta in i vårat hus
Räcker med att ta med grabben från svärföräldrarna, resterande kan bo där, sen blir det mindre livat när vi kan flytta in hos oss, då det är runt 5 ungar som man slipper lyssna på i alla möjliga åldrar från 2-3 och upp till 15-16 år, kan bli riktigt livat där då dom inte lyssnar på vad folk säger
555 Det blir inte så dyrt, då vi inte kommer ha något party, när munkarna är klara med sitt så kan vi göra vad vi vill resten av dagen
Han i vitt kommer först, han kommer vid 7-8 på morgonen och när han är klar med sitt så hämtas munkarna och när dom är klara så blir det inget mer, så efter 12 tiden på dagen så är allt klart.
Förstår inte varför alla får för sig att det är så dyrt, vi skänkte totalt 500 bath till munkarna och sen satt folk och åt Isaan mat och lite lao khao på morgonen kosta inte många bath den maten dom äter, lite fett och insekter typ 5555 max 500 bath om ens det allt som allt, eller om dom hade med sig mat och dryck jag vet inte, det fanns där när jag kom till marken och dom skulle viga den. Varade la typ 2 timmar.
Förstår inte varför alla får för sig att det är så dyrt, vi skänkte totalt 500 bath till munkarna och sen satt folk och åt Isaan mat och lite lao khao på morgonen kosta inte många bath den maten dom äter, lite fett och insekter typ 5555 max 500 bath om ens det allt som allt, eller om dom hade med sig mat och dryck jag vet inte, det fanns där när jag kom till marken och dom skulle viga den. Varade la typ 2 timmar.
Bubblade lite med gumman min och när hon åker upp så ska vi se om vi kan koppla upp oss på by vattnet, så man iaf har vatten att börja med, hon kommer bara dra det så då kommer in på tomten att börja med, sen kan man dra det dit man vill ha det
Sitter och funderar lite på vad man ska ha för proppskåp, hur många autosäkringar som man tror det kan behövas, vet inte om det räcker med ett för 6 eller 9. Vi ska se om vi kan få dit någon när gumman åker upp snart som kan koppla in el från stolpen till huset och sen koppla in för lyse och uttag
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.