Fortsättning på mitt hus bygge i Roiet

Sitter och pratar med gumman om vilka färger vi kan tänka oss på golvet, tror det blir något i grönt alternativt gult, i badrummet har vi inte kunnat enats om, men det kanske inte är så noga i slutänden

Fick några bilder till, dock inte tagna idag, hon har problem att skicka bilderna, det lär komma någon till någongång

image.webp
image.webp
image.webp

Då får vi förlita oss helt och hållet på vår egen fantasi helt enkelt. ;)
Iaf några dagar till, gumman har visst blivit lite lat nu när hon kommit hem, skyller på värmen :confused: jag bad henne att gå ner till landet och ta några bilder innan dom börjar att skörda riset, men hon vill bara sitta i skuggan hela dagarna :eek:

Iaf några dagar till, gumman har visst blivit lite lat nu när hon kommit hem, skyller på värmen :confused: jag bad henne att gå ner till landet och ta några bilder innan dom börjar att skörda riset, men hon vill bara sitta i skuggan hela dagarna :eek:

Det kanske bara är det att du har glömt att tala om för henne hur duktig hon har varit med att ta bilder så att motivationen har klingat av? ;)

Det kanske bara är det att du har glömt att tala om för henne hur duktig hon har varit med att ta bilder så att motivationen har klingat av? ;)
Nä, hon brukar bara säga "baka" (japanska) när/om hon måste gå ut i solen, får nog fixa en hängmatta åt henne under taket på framsidan när jag kommer ner

Hon är inte som en annan som kan vara ute i solen hela dagarna, blir det för varmt så går hon in i huset, dock så brukar hon komma ut enstaka gånger i solen med kaffe eller M150. Och hon är inte så glad att vi har sol nästan hela dagen på framsidan
Hon får svepa in sig som vägarbetarna gör. ;)

Liknande trådar

A
Svar
88
Visningar
14 K
R
A
Svar
3
Visningar
3 K