Hockeysäsongen 2023 - 2024

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
@jadong

Det finns "amatörer" & amatörer, Djurgården är mig tusan inget av det.
Bevisat mot Mora IK(väl kämpat), vi har mött dem(Mora) både på hemmaplan och bortaplan, vi har genom erfarenhet blivit slagna på deras hemmaarena och blivit humilierade på egen planhalva, men med ett hjärta i halsgropen klivit av plan med vinst.
Så i mina ögon är det öppna kort tills någon utav våra lag sätter den sista "Spiken" i kistan.

@JBK.Ltd.

En sak är säkert!

Skulle Brynäs ta sig tillbaka till SHL för spel 24/25, så kommer en ny kaffemugg införskaffas för framtida kaffedrickande...

Screenshot_20240418-183726~2.png

@JBK.Ltd.

@jadong

Det finns "amatörer" & amatörer, Djurgården är mig tusan inget av det.
Bevisat mot Mora IK(väl kämpat), vi har mött dem(Mora) både på hemmaplan och bortaplan, vi har genom erfarenhet blivit slagna på deras hemmaarena och blivit humilierade på egen planhalva, men med ett hjärta i halsgropen klivit av plan med vinst.
Så i mina ögon är det öppna kort tills någon utav våra lag sätter den sista "Spiken" i kistan.

@JBK.Ltd.
Svaret på våra olika åsikter om Djurgårdens spel kommer vi att få framöver, du tror det blir jämnt och spännande och jag att Brynäs är överlägsna, vem som får rätt återstår att se, självklart önskar jag att få lyfta på hatten för att du hade rätt. Vi lär höras av i fortsättningen.

Ja det blir tufft för Rögle, om dom har en fördel av lite extra vila återstår att se. Nedsläpp i Skellefte Kraft Arena kl 15.15 imorgon.
Hej

Ja vila kan ju vara både en fördel och nackdel ibland, vi får se hur det blir i det här fallet, ibland är det ju en fördel att vara igång och ha matchtempo i kroppen.

Mvh isan lover

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

R
Svar
191
Visningar
16 K
Raderad medlem 9942
R

Tillbaka