Thailand överväger att förlänga 45 dagars visum till slutet av 2023

Har du någon uppgift på vad det kostar, tänker vistas i 90 dagar
Inga färska uppgifter men det framgår nog om du ansöker online.
Kraven om din ekonomi ska bifogas och lite mer uppgifter som var du ska bo, ev relation till någon.

Du klarar dig också med ett turistvisum 60 dagar och en förlängning med 30 dagar på närmaste IM.

Inga färska uppgifter men det framgår nog om du ansöker online.
Kraven om din ekonomi ska bifogas och lite mer uppgifter som var du ska bo, ev relation till någon.

Du klarar dig också med ett turistvisum 60 dagar och en förlängning med 30 dagar på närmaste IM.
Jag försöker att ansöka om turistvisa online till ambassaden, fungerar inte. Det bara slår stopp hela tiden. Försökte att ringa, satt och väntade en halvtimme, sen bröts samtalet. Vill dom inte ha några besökare i Thailand eller ? Ska man behöva anlita någon som tar bra betalt för ansökan ?

Jag försöker att ansöka om turistvisa online till ambassaden, fungerar inte. Det bara slår stopp hela tiden. Försökte att ringa, satt och väntade en halvtimme, sen bröts samtalet. Vill dom inte ha några besökare i Thailand eller ? Ska man behöva anlita någon som tar bra betalt för ansökan ?
Finns säkert flera här som sökt visum online senaste tiden.
Vad jag läst går det snabbt och inte så svårt.
Tror det kallas e-visa
Ringa är nog hopplöst.
Kolla om dom har sida på Facebook med meddelande för Chat.

Hur långt kommer du?

Har du lyckats skapa ditt konto?

När du söker så ska du inte köra med översättning till svenska utan du ska köra på engelska Fungerar inte om du kör med översättning

Det finns en tråd om det på forumet där jag fick bra tips, var fast i början för vissa dokument hade jag inte.
Posta i tråden 'E-Visum Visa O spouse family.' E-Visum Visa O spouse family. | Uppehållstillstånd och visum mm

Det finns en tråd om det på forumet där jag fick bra tips, var fast i början för vissa dokument hade jag inte.
Posta i tråden 'E-Visum Visa O spouse family.' E-Visum Visa O spouse family. | Uppehållstillstånd och visum mm
Då jag söker turistvisa 2 månader så är den tråden inte relevant för mig. Problemet är att det hela tiden tar stopp i ansökan, fick till slut meddelande om att tiden för ansökan hade överskridits. Fick tips om att ansöka med den engelska sidan, men när jag har loggat in så är sidan på svenska. Jag har skapat konto och har dokument färdiga men som sagt, funkar inte.

Börja om från början med en ny e-mail så blir den på engelska Du måste ha tagit översättning från början och då blir den kvar där även hur många ggr du än loggar in Gör en ny utan översättning
Jag har prövat att logga in på "thaievisa.go.th" men den är på svenska. Finns det någon annan inloggning på engelska ?

Hur långt kommer du?

Hur långt kommer du?

Jag kommer till där jag ska ange ankomstdag ( ligger inom 3 månader ) där blir det tvärstopp, om jag startar om ansökan så blir det samma sak, bara en vit sida på skärmen. Fick tips om att ansöka på en engelsk sida, men det hittar jag ingen, när jag loggar in på thaievisa.go.th så är den på svenska. Så har du eller någon annan något tips för att lyckas med ansökan ?

Ibland verkar det så, mycket ska krånglas till i mesta möjliga mån.

Jag kommer till där jag ska ange ankomstdag ( ligger inom 3 månader ) där blir det tvärstopp, om jag startar om ansökan så blir det samma sak, bara en vit sida på skärmen. Fick tips om att ansöka på en engelsk sida, men det hittar jag ingen, när jag loggar in på thaievisa.go.th så är den på svenska. Så har du eller någon annan något tips för att lyckas med ansökan ?
När jag går in på någon av dom här sidorna då blir det på engelska direkt

Screenshot_20230831-192236_Google.jpg

Nya regeringen jobbar med ytterligare lättnader för att öka inkomsterna från turister.

Fokus ligger nu på indier och kineser som kan få 30 visumfritt.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp