Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Thailand överväger att förlänga 45 dagars visum till slutet av 2023
Då är det som tidigare, ett tv 60 dagar och en biljett om 180 dagar brukade jag köra med.
Gick att skicka med en biljett till ett grannland men det behövdes aldrig.
Sånt bestämmer man på plats.
Då är det som tidigare, ett tv 60 dagar och en biljett om 180 dagar brukade jag köra med.
Gick att skicka med en biljett till ett grannland men det behövdes aldrig.
Sånt bestämmer man på plats.
Ja mycket enklare att ha visum och säkrare då du ska åka Är man säker på att komma med planet utan att behöva springa iväg och köpa en biljett ut ur thailand för att kommande med planet
Ja mycket enklare att ha visum och säkrare då du ska åka Är man säker på att komma med planet utan att behöva springa iväg och köpa en biljett ut ur thailand för att kommande med planet
Håller med dig.
Nu är det bara att hoppas att det börjar regna innan man kommer dit så att luftkvaliten blir bättre i Chiang Mai, det meningslösa eldandet måste få ett slut.
Det beror ju på hur länge man tänker stanna.
Att förlänga på IM med 30 dagar kostar kanske mer än ett trv.
Ska du stanna längre blir det att resa ut efter 60 dagar och börja om.
Nu är en semester till ett grannland också trevligt och en upplevelse.
Gärna i en vecka som är lagom.
Tveksamt. Anledningen till att de tog bort detta var på grund av att en del backpackers och liknande arbetade utan WP i Thailand Av samma anledning stramade de åt border runs till 2 'besök' i grannländerna per år.
Tveksamt. Anledningen till att de tog bort detta var på grund av att en del backpackers och liknande arbetade utan WP i Thailand Av samma anledning stramade de åt border runs till 2 'besök' i grannländerna per år.
Man kan inte förlänga ett non im o retirement på immigration med 30 dagar. Däremot om man har non im o baserat på giftermål så kan man få 60 dagars förlängning på immigration.
TM6 får man bara vid landövergångar (påhittat ord, men jag tror att du förstår vad jag menar) du skall spara den 'slippen' från flyget, vilket motsvarar en TM6.
TM6 får man bara vid landövergångar (påhittat ord, men jag tror att du förstår vad jag menar) du skall spara den 'slippen' från flyget, vilket motsvarar en TM6.
Nu förstår jag inte vad du avser. Enligt detta TM 6 immigration forms shelved for now at airports har det varit "åsidosatt". Dessa blanketter fick man på flyget t.ex. Sen dess har man inte fått några. Hur är det nu?
Edit: Ahh, nu gick det upp ett ljus: Du menade att man fortfarande får vid landövergångar, inte det att det endast kallas för TM6 vid dessa. Då återstår bara frågan om slippen.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.