Tack Phonta
Först skriver Du att Du skojar lite, jag gillar skoj och prank, men försöker skilja på skoj och allvar.
i nästa skriver Du, jag har svårt att tro, var det inte Du som skrev, tro gör man i kyrkan? i ett annat inlägg?
Hela tiden talar Du om en gränsdragning, enligt min mening så är man på rätt sida om gränsen, i annat fall
på fel sida, det finns inget mellanting.
Phonta Du skriver:
då är du väldigt nära kommersiell företagsamhet . Och hur nära ska man komma innan sanningen blir en verklighet?
Phonta, detta blev helt plötsligt intressant,
Enligt mina vänner här inom Chonburi polisen så händer ingenting om inte någon Thai beklagar sig och kräver att du ställs till svars för ditt deltagande i arbetet, Phonta, Du kan få min adress, så kan Du anlita några Thai som anmäler mig till dina polispolare, Du skriver själv,
tror ändock att Du är på gränsen till vad som skulle kunna ge dig problem, men som Du skriver, Men det är vad jag tror , jag VET mao. ej .
Varför frågar Du inte dina "polispolare"? dom torde väl veta?
Är sen den som retar sig på detta kompis eller familj med polisen i kommunnen så kan du räkna med skit i kubik......................
Phonta, tycker nog ditt inlägg är det lägsta plimsollmärke som jag läst av dig, helt under ytan utan struktur, nästan hotfullt,
när jag analysera vad Du skriver, förtäckta hot.
Phonta, vad är det jag ska anmälas för? här i Issan finns ingenting att göra, absolut ingenting.
Phonta: för att muntra upp dig så får Du en blomma...
Själv sitter jag i den tråkigaste delen av Thailand, i väntan på något, vad som helst, skit i kubik...