Hus för oss dödliga

Ja då fortsätter ja me lite fler

RIMG0753.jpg

RIMG0761.jpg

Härligt Glimten, måste kännas skönt att se ljuset i tunneln.
Jag gillar det jag ser du har verkligen lyckats med lite udda lösningar på en del detaljer som lyfter helheten.
Var får ni inspirationen ifrån, inte är det Martin Timell :D
Eller sitter ni och rotar bland heminrednings tidningar?
Tycker det i bland kan vara svårt att föreställa sej slutresultatet, frugan kan det inte.
Hur som helst, bra jobbat och plus i kanten för dom dekorativa lösningarna :thumbsup: :thumbsup:

Tackar allihopa för dom värmande orden

Lego den blå grinden tillhör oss me de e infarten till Farmen staketet utefter vägen e 65 meter långt sen har vi ett lågt staket som följer den blå grinden ut till väran fiskepool där de ska läggas i en trä eka senare

inspirationen vet ja inte vart den kommer ifrån får lite ideer ibland som ja bollar me frugan :)

glimten66 :wai:

Ja 66:an, vad skall man säga. Jag är otroligt imponerad, verkligen tjusigt. Ni har berkligen fått en fin "touch" på det hela. På ett sådant ställe skulle man ju kunna trivas fint, och som kronan på verket inga mosquitoes. Vad mer kan man begära? :)

Plus i kanten naturligtvis!

Jag bugar & bockar Berralund
Som ni kan se så blev de ingen gräsmatta denna gång men nästa så :)

Men en massa växter blev de inköpt som synes på bilderna

RIMG0860.jpg

RIMG0864.jpg

:wai: Tackar Kycklingen ja där trivs ja riktigt bra men de bästa e när ja tar morgon kaffet uppe på balkongen o ser den underbara naturen utanför ska lägga in ett par bilder på den underbara naturen sedan

glimten66 :wai:

Detta e va ja ser när ja dricker mitt morgon kaffe
finns inge mer rogivande kan ja tala om :)

RIMG0653.jpg

RIMG0650.jpg

o lite fler när bilder 4 av motiven e 80x60 o väger en 60-70 kilo o sen den stora som sitter på husväggen kommer bild väger runt en 100 kilo o e 120x80

RIMG0870.jpg

RIMG0871.jpg

o detta va den stora som ja skrev om tidigare
så nu e staketet / muren färdig utefter vägen 65 meter sedan ett lågt på runt 35-40 meter totalt

O en massa blommor inhandlades o planterades me

Den ända missen va att ja inte hörde när snickarna sa att dom kunde måla staketet för 2500bath men de tyckte tanten va dyrt så vem tror ni fick måla de då istället :'(

sedan så blev de ju en del andra inköp så som tv möbler o två special bestälda skänkar till köket matplatsen

O de bästa av allt de va inte ens dyrt :)

glimten66

RIMG0805.jpg

RIMG0835.jpg

Liknande trådar

A
Svar
88
Visningar
14 K
R
A
Svar