Hus för oss dödliga

Lysande Drivern, ser mycket trevligt ut.
Får se om vi lever och har hälsan om vi syns nån dag :D
mvh Rolf

Tackar allra ödmjukast för era positiva omdömmen,ni får komma förbi för en chang någon dag nästa år när plasten från möbler och köksinredning är borttagen :P.Tror det är bäst att den får sitta tills vi blir permanentboende,har ju svågern med famij boende där ;)

mvh Drivern

"drivern " sa:
Tackar allra ödmjukast för era positiva omdömmen,ni får komma förbi för en chang någon dag nästa år när plasten från möbler och köksinredning är borttagen :P.Tror det är bäst att den får sitta tills vi blir permanentboende,har ju svågern med famij boende där ;)

mvh Drivern
Men dom sitter ju helst på golvet och där har du ställt en massa möbler :D :D
Låt du plasten sitta den skämde ju inte så mycket.

Låt plasten vara kvar
Så du kan ha koll på skitiga fötter och kladdiga kycklinglår
Det är trevligare att själv få sitta in sina möbler :nod:

Drivern ser fint ut de första ja tänkte me på va plasten :) men sen fick ja ju veta anledningen så ha den kvar du tills de e dags för er att bo där ;)

glimten66

"ledarn " sa:
Detta inlägg missade jag helt......

Du är ju medveten om varför plasten är kvar.... JAG BER OM URSÄKT !!

Det är lugnt,ledarn.

Det gäller ju också köksinredningen,finns nytt thaikök på baksidan som de ville ha,och fick.

Mvh Drivern

Har snurrat runt lite överallt och läst lite om Thai's sätt att bygga. Det mesta är det väl inget fel på om man är med och pekar.
Vad jag funderar på är våtutrymmen, lägger man som regel en fuktspärr eller skiter man i det. Jag vet att det finns Blocker att köpa i byggvaruhusen men används det?

Fick hem en cd skiva i paketet från frugan i dag o när ja hade tittat en stund så ser ja att hon har gjort lite själv där hemma förutom att få blommor o trän att blomma :)

DSC05469.jpg

DSC05470.jpg

"matteisurin " sa:
Micke ! kan inte mer säga än" lika genomtänkt och stiligt som vanligt"

Mats

Tackar ja de e ju inte min förtjnst denna gång utan gummans
konstigt att hon inge berättar om att hon gjort i ordning för en ny rabatt men nu börjar paketet att ge mig en förklaring ( MUTA ) :)

o sen va de en massa bilder på nya blommor som heller inte fanns där när ja va nere :)

Man kan aldrig lita på kvinns :D Hoppas att det inte är nån baktanke, det är ju inte ovanligt att man blir inblandad i nåt som man inte har en aning om :D

Säg bara Nej Nej Nej ! ;) ibland brukar dom ge upp, dock inte så ofta men då brukar det bli ett tråkigt efterspel med att sova på soffan och diverse andra trakasserier ;D

"matteisurin " sa:
Säg bara Nej Nej Nej ! ;) ibland brukar dom ge upp, dock inte så ofta men då brukar det bli ett tråkigt efterspel med att sova på soffan och diverse andra trakasserier ;D

Ha ha Matte tror du på de ...

pratade me henne i kväll o fråga om den nya rabatten tex. mmmm tyckte du skulle se först innan ja berättade va ja gjort mmmmmmm

Nej de e bara gott att hon tar egna initsiativ tycker ja men kan ju änn dock vara kul att få reda på innan ...... what can i do up too you ;)

"matteisurin " sa:

En vis man säger ju att det är bara falangkärringar som är sådana, eller har jag missuppfattat något som vanligt? 8)

Skojar bara lite :)

Jag måste säga att jag blir avundsjuk både på Driverns och 66:ans kåkar. Där bor ni ju verkligen ståndsmässigt. Har alltid hävdat att jag föredrar thaistil, men ni sammanväver ju det bästa av både thai- och falangstilarna. Stort GRATTIS till det och må ni trivas i era tjusiga hus! :wai: :wai:

"Berralund " sa:
Jag måste säga att jag blir avundsjuk både på Driverns och 66:ans kåkar. Där bor ni ju verkligen ståndsmässigt. Har alltid hävdat att jag föredrar thaistil, men ni sammanväver ju det bästa av både thai- och falangstilarna. Stort GRATTIS till det och må ni trivas i era tjusiga hus! :wai: :wai:

:wai: Tac Berra ja jag trivs jätte bra där o tror nog DRivern trivs gott i sitt fina hus me :)
i slutet av den här veckan kommer ja att bli me gräsmatta har ja fått sagt i dag av frugan :) runt 400kvm skulle de visst bli me

Liknande trådar

A
Svar
88
Visningar
14 K
R
A
Svar
3
Visningar
3 K