Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tackar allra ödmjukast för era positiva omdömmen,ni får komma förbi för en chang någon dag nästa år när plasten från möbler och köksinredning är borttagen .Tror det är bäst att den får sitta tills vi blir permanentboende,har ju svågern med famij boende där
Tackar allra ödmjukast för era positiva omdömmen,ni får komma förbi för en chang någon dag nästa år när plasten från möbler och köksinredning är borttagen .Tror det är bäst att den får sitta tills vi blir permanentboende,har ju svågern med famij boende där
Har snurrat runt lite överallt och läst lite om Thai's sätt att bygga. Det mesta är det väl inget fel på om man är med och pekar.
Vad jag funderar på är våtutrymmen, lägger man som regel en fuktspärr eller skiter man i det. Jag vet att det finns Blocker att köpa i byggvaruhusen men används det?
Fick hem en cd skiva i paketet från frugan i dag o när ja hade tittat en stund så ser ja att hon har gjort lite själv där hemma förutom att få blommor o trän att blomma
Tackar ja de e ju inte min förtjnst denna gång utan gummans
konstigt att hon inge berättar om att hon gjort i ordning för en ny rabatt men nu börjar paketet att ge mig en förklaring ( MUTA )
o sen va de en massa bilder på nya blommor som heller inte fanns där när ja va nere
Säg bara Nej Nej Nej ! ibland brukar dom ge upp, dock inte så ofta men då brukar det bli ett tråkigt efterspel med att sova på soffan och diverse andra trakasserier ;D
Säg bara Nej Nej Nej ! ibland brukar dom ge upp, dock inte så ofta men då brukar det bli ett tråkigt efterspel med att sova på soffan och diverse andra trakasserier ;D
Jag måste säga att jag blir avundsjuk både på Driverns och 66:ans kåkar. Där bor ni ju verkligen ståndsmässigt. Har alltid hävdat att jag föredrar thaistil, men ni sammanväver ju det bästa av både thai- och falangstilarna. Stort GRATTIS till det och må ni trivas i era tjusiga hus!
Jag måste säga att jag blir avundsjuk både på Driverns och 66:ans kåkar. Där bor ni ju verkligen ståndsmässigt. Har alltid hävdat att jag föredrar thaistil, men ni sammanväver ju det bästa av både thai- och falangstilarna. Stort GRATTIS till det och må ni trivas i era tjusiga hus!
Tac Berra ja jag trivs jätte bra där o tror nog DRivern trivs gott i sitt fina hus me
i slutet av den här veckan kommer ja att bli me gräsmatta har ja fått sagt i dag av frugan runt 400kvm skulle de visst bli me
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.