Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Såg att det var på den tiden Helis kitchen fanns kvar, numer är det Buffalo Bill. Har varit där i 7 raka år. Tycker att den största exploateringen har skett på Lonely Beach, WSB och Klong Plao. Första åren så byggdes det som bara den på KaiBae.
Rysarna tar över även på Koh Chang. Men jag gillar ön som bara den. Vill man softa rejält så kan man ta sig ut på dom andra öarna. Östsidan av ön är riktigt intressant för framtiden.
Lägger in några bilder från Januari i år från den Östra sidan.
Alltså jag får spader, jag orkar snart inte längre se alla dessa fantastika bilder och videos om thailand, det gör ont i hjärtat att behöva sitta här hemma i Sverige i denna gråa färglösa del av världen.
Bilder och videos från dig och alla andra också för den delen gör att jaaaag fååår kraaaamp, det gör ju livet här hemma ännu mer miserabelt, jag längtar så att jag spricker.
Sluta med detta nu ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D, nej jag skojar bara, mer, mer, mer, mer, så jag kan drömma mig bort
Såg att det var på den tiden Helis kitchen fanns kvar, numer är det Buffalo Bill. Har varit där i 7 raka år. Tycker att den största exploateringen har skett på Lonely Beach, WSB och Klong Plao. Första åren så byggdes det som bara den på KaiBae.
Rysarna tar över även på Koh Chang. Men jag gillar ön som bara den. Vill man softa rejält så kan man ta sig ut på dom andra öarna. Östsidan av ön är riktigt intressant för framtiden.
Lägger in några bilder från Januari i år från den Östra sidan.
Verkar vara ett spännande ställe, Inte otroligt att vi tar en sväng dit när vi kommer ner. Boende verkar ju finnas.
Tack för bilderna, en liten uppmuntrande karma med hopp om fler bilder
Verkar vara ett spännande ställe, Inte otroligt att vi tar en sväng dit när vi kommer ner. Boende verkar ju finnas.
Tack för bilderna, en liten uppmuntrande karma med hopp om fler bilder
Härliga bilder glimten, har aldrig varit på Koh Chang, kommer nog inte dit heller för frugan gillar inte Kamen, som hon säger, Khmer ;D.
Antar att det finns en del där, de breder ut sig mer och mer, Ban Peh finns en hel del och tar jobben för Thai, de tar ju jobb för hälften av vad en thai tjänar.
Samma problem där som här, som cornelis vreeswijk sa, elle var det "samma turister här som där" ;D ;D
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.