SHL 2017/18

 
Hej och hå, här svänger vi som en slänggunga på ett tivoli. Men okej, jag kan väl svänga jag också då. :D
5555 Ja det är det bästa;), då har ingen förlorat egentligen:D. Men till syven och sist är det ett lag som får höja bucklan, och jag tar alla möjligheter för att det inte ska bli lökarna:wai:.
Den 17,e drar det igång här i Växjö, som numera har blivit hockeyfrälsta, ja,ja de tror det iaf.:rolleyes::rolleyes:
 
Här svänger det som en aktiemarknad i gungning ser jag. Men hokey är den enda sport som är värd att titta på, jag håller på alla lag så länge det är bra matcher.
 
Man kan väl bara säga en sak rent objektivt nu: Må bästa lag vinna och sett över hela säsongen har det varit Växjö. Så av rättviseskäl skall dom naturligtvis vinna. Men hockeyvärlden är inte rättvis alla gånger och kanske inte vi heller. :afro:
 
Jaha och där fick jag genast 2 fiender här;). KOM IGEN NU SAIK.:thumbsup: Vilken tur ni har som slipper höra snacket här, laget som har mest alias.. Lökers, Klökers, Sökers, Fakers, som dessutom spelar i en arena som inte är något vidare;)
 
 

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
38 K
Anonymius
A
C
Svar
6
Visningar
4 K
I
 
Tillbaka
Topp