Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har inte hunnit fyllna till än iaf ett glas rött å nu öppnat en så snart kanske, sen är väl inte vinna med 2-1 mot Rögle på hemmaplan nått å hyvas över direkt.
Har inte hunnit fyllna till än iaf ett glas rött å nu öppnat en så snart kanske, sen är väl inte vinna med 2-1 mot Rögle på hemmaplan nått å hyvas över direkt.
16 omgångar kvar innan allvaret drar igång, men verkar som att seriesegern redan är fixad för Växjö.
Men efter dem är det jämnare än någonsin ,såg matchen igår , Malmö hade inte en chans, tom. på läktaren där 675 lakejer tog över arenan, om detta lär jag få höra på jobbet imorgon.
Vad kan man säga. Det var inte roligt när Brynäs- och KHK spelare verkade vara rundningsmärken på isen.
KHK kommer vara borta från SHL. Brynäs försöker hålla sig i mitten. Var finns kämpaglöden?
Hur svårt kan det va? Saik just nu i en formsvacka som heter duga, tom. HV slår ju dom. Men ditt andra lag kommer att få uppleva Kinnarps fantastiska atmosfär, och dessutom få stryk med 5-3. Den du Micke, har du spelat? Om inte gör det,,,,555 bättre än BC
Hur svårt kan det va? Saik just nu i en formsvacka som heter duga, tom. HV slår ju dom. Men ditt andra lag kommer att få uppleva Kinnarps fantastiska atmosfär, och dessutom få stryk med 5-3. Den du Micke, har du spelat? Om inte gör det,,,,555 bättre än BC
har spelat HV på en femling som alla är inne utan HVhur kan jag gå emot Brynäs5000kr går jag miste pga smålänningarnatur jag har några baht extra på kontot, så går inte i personlig konkurs på satsad hundring
har spelat HV på en femling som alla är inne utan HVhur kan jag gå emot Brynäs5000kr går jag miste pga smålänningarnatur jag har några baht extra på kontot, så går inte i personlig konkurs på satsad hundring
Det blev glädjetårar, när Brynäs vann sin match. Vad fick KHK att vinna sin match. Först var det något haffsigt spel, men när en spelare fick matchstraff, blev det riktig match. Jag har aldrig sett KHK försvara sin målbur och målvakt, som de gjorde igår. Kämpaglöd, men var finns den i övriga matcher.
Heja Brynäs och KHK.
Det blev glädjetårar, när Brynäs vann sin match. Vad fick KHK att vinna sin match. Först var det något haffsigt spel, men när en spelare fick matchstraff, blev det riktig match. Jag har aldrig sett KHK försvara sin målbur och målvakt, som de gjorde igår. Kämpaglöd, men var finns den i övriga matcher.
Heja Brynäs och KHK.
Att Brynäs vann mot HV kan ni väl inte dra för stora växlar på ... KHK slog Rögle var ju mer överraskande. I kväll håller vi tummarna för Sverige i handbollsfinalen ...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.