SHL 2017/18

16 omgångar kvar innan allvaret drar igång, men verkar som att seriesegern redan är fixad för Växjö.
Men efter dem är det jämnare än någonsin ,såg matchen igår , Malmö hade inte en chans, tom. på läktaren där 675 lakejer tog över arenan, om detta lär jag få höra på jobbet imorgon.:rolleyes:

Skytteligan 2017

raknat-per-invanare-ligger-upp.jpg

Kollar på Malmö mot HV. Får se om Malmö får sin revansch från i helgen. Det verkar gå deras väg med både domare , publik och kommentator med sig :D

Ser lovande ut på hockey fronten idag för dom flesta här :) förutom då eirkar som inte verkar ha nån rolig afton :(
Vad kan man säga:confused:. Det var inte roligt när Brynäs- och KHK spelare verkade vara rundningsmärken på isen:'(:'(:'(.
KHK kommer vara borta från SHL:eek:. Brynäs försöker hålla sig i mitten:confused:. Var finns kämpaglöden?:'(:'(:'(:'(

Hur svårt kan det va?;) Saik just nu i en formsvacka som heter duga,:thumbsdown: tom. HV slår ju dom:):D:D. Men ditt andra lag kommer att få uppleva Kinnarps fantastiska atmosfär, och dessutom få stryk med 5-3:). Den du Micke, har du spelat? Om inte gör det,,,,555 bättre än BC:thumbsup:;):D:D:D:D:laugh::laugh::laugh::xmas_smiley:
:mad::mad::mad:har spelat HV på en femling som alla är inne utan HV:mad:hur kan jag gå emot Brynäs:mad:5000kr går jag miste pga smålänningarna;)tur jag har några baht extra på kontot, så går inte i personlig konkurs på satsad hundring:D:);)

:mad::mad::mad:har spelat HV på en femling som alla är inne utan HV:mad:hur kan jag gå emot Brynäs:mad:5000kr går jag miste pga smålänningarna;)tur jag har några baht extra på kontot, så går inte i personlig konkurs på satsad hundring:D:);)
Ja. Det gick åt pipan med mitt tips, varken hockey eller hästar gav något, men det drabbar ju ingen fattig;):D

Det blev glädjetårar, när Brynäs vann sin match:):D:D. Vad fick KHK att vinna sin match:eek:. Först var det något haffsigt spel, men när en spelare fick matchstraff, blev det riktig match. Jag har aldrig sett KHK försvara sin målbur och målvakt, som de gjorde igår:):):). Kämpaglöd, men var finns den i övriga matcher:confused::confused::confused:.
Heja Brynäs och KHK.

Det blev glädjetårar, när Brynäs vann sin match:):D:D. Vad fick KHK att vinna sin match:eek:. Först var det något haffsigt spel, men när en spelare fick matchstraff, blev det riktig match. Jag har aldrig sett KHK försvara sin målbur och målvakt, som de gjorde igår:):):). Kämpaglöd, men var finns den i övriga matcher:confused::confused::confused:.
Heja Brynäs och KHK.
Ja jag förstår inte att jag spelade emot Brynäs:rolleyes:dom är helt klart på G;)

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp