SHL-SLUTSPELET 2017

HV måste bara vinna första matchen i morgon, den betyder oerhört mycket. Brynäs är ett bra lag, men håller sig HV ifrån onödiga utvisningar ska de bara vinna.
Fan jag börjar redan bli nervös.;)

HV måste bara vinna första matchen i morgon, den betyder oerhört mycket. Brynäs är ett bra lag, men håller sig HV ifrån onödiga utvisningar ska de bara vinna.
Fan jag börjar redan bli nervös.;)
Känner likadant ... men kan de bara hålla sig borta från utvisningar ska det nog gå vägen. Brynäs är ruskigt effektiva i PP

Tänker också på Linus,,, ska han palla trycket?
Synd att Chris A. blev skadad (igen), han va riktigt bra de senaste matcherna. Men som jag skrivit innan, HV har en bredare trupp än Brynäs. Synd att vi inte fick några biljetter, hade varit häftigt sett den på plats.

Försnacket är halva grejen ...

Visst har Frölunda gjort en godkänd säsong.

Jo det viktigaste är ju att HV vinner i morgon hemma, kan de sno seger i Gavlerinken (heter den så nu eller Ahlgrens bilcenter ;) ) är det ju ett plus. HV har ju haft förmågan att jaga i fatt i matcherna som de legat under, mot Brynäs kan det bli tufft att hamna i underläge ...

Läste att Brynäs inte kunde få tag på hotellrum i Jönköping då allt var fullbokat och därför heller ingen is att träna på då Scandinavium direkt smälte ner isen då det är dyrt att låta den ligga kvar, får se om det kommer få någon inverkan på Brynäs.

Har inte sett någon mer uppdatering om hur det gick med deras chans att få isträna idag.

Senast redigerad av en moderator:
Försnacket är halva grejen ...

Visst har Frölunda gjort en godkänd säsong.

Jo det viktigaste är ju att HV vinner i morgon hemma, kan de sno seger i Gavlerinken (heter den så nu eller Ahlgrens bilcenter ;) ) är det ju ett plus. HV har ju haft förmågan att jaga i fatt i matcherna som de legat under, mot Brynäs kan det bli tufft att hamna i underläge ...
Gilla ju inte att göra medmänniskor ledsna;)men här kommer ni få bita i gräset alla som håller på HV:p
Att lyckas slå ut tunga Frölunda har gett det självförtroende som behövs för att krossa smålänningarnas drömmar så håll i hatten imon för det kommer gå fort:D:D:nod::nod::laugh::laugh:

Läste att Brynäs inte kunde få tag på hotellrum i Jönköping då allt var fullbokat och därför heller ingen is att träna på då Scandinavium direkt smälte ner isen då det är dyrt att låta den ligga kvar, får se om det kommer få någon inverkan på Brynäs.

Har inte sett någon mer uppdatering om hur det gick med deras chans att få isträna idag.
@Krille ställ nu upp med logi och visa vilken genuin smålänning du är:D;);)

Logifrågan hade löst sig, läste jag och de skulle få sin isträning i Kinnarpsarena idag. Bra, det ska vara rättvist ...

Logifrågan hade löst sig, läste jag och de skulle få sin isträning i Kinnarpsarena idag. Bra, det ska vara rättvist ...
Behövs ingen träning för Brynäs dom är naturbegåvningar hela gänget,
titta bara hur effektiva dom är i sitt målskytte:p:D nä sluta sitt uppe i STHLM å dröm blir bara besviken då;);)
Glöm inte att matchen börjar 15.00 så ni ser rätt match:p:p;););) Nu blir det viktigare saker nämligen måla påskägg med kidsen :):);)

I eftermiddag är vi bortbjudna till en jobbarkompis, det ska bli grillat, samt en del alkoholhaltiga drycker.
Tur att mannen är lika galen i hockey som jag, annars hade jag ställt in grillet;).
I normala fall håller han på Karlskrona, men i em. kommer alla där att hålla på HVBlåååååå det vet jag.;):):laugh::thumbsup:

Jag tror Brynäs kommer gå ut hårt i eftermiddag. Hoppas HV är med på det. De chansar nog lite på bortais för att få första målet och HV som vilat i en vecka och kanske inte har matchtempo från start. Första målet var ju viktigt i Brynäs semifinal matchserie.

Nu börjar det bli spännande. Drygt sex timmar kvar till start.

Funderar på om man ska kolla på CMore eller TV4. Gillar ju inte avbrotten på TV4, men då jag streamar CMore ligger de ju en halv minut efter, man vill ju se direkt .... Börjar nog i CMore som startar sändningen 15 minuter innan, men vrider över till 4an i själva matchen ...

Härligt att ni är taggade inför matchen och tror på ert HV:);)Tyvärr blir det som jag skrivit tidigare, vinst Brynäs:D
Rekommenderar Coke Zero till HV Supporterna då blodtrycket kommer rusa i em:p:p:D;)
Vi som fyller år idag får gärna fira med skumpa och fyrverkerier när Brynäs fortsätter sitt gnetspel:nod::nod::D
Så fick jag sagt det med:tongue_transparent:

Liknande trådar

Tillbaka
Topp