SHL-SLUTSPELET 2017

Tur att de klarade detta ... tror dock detta ger energi till Brynäs ... nu fyra raka bortasegrar ... ska HV kunna vända trenden eller kommer Brynäs tillbaks?

Tycker nästan fortfarande att Brynäs är favoriter till guldet ...

Tur att jag brukar tippa fel :D

Tur att de klarade detta ... tror dock detta ger energi till Brynäs ... nu fyra raka bortasegrar ... ska HV kunna vända trenden eller kommer Brynäs tillbaks?

Tycker nästan fortfarande att Brynäs är favoriter till guldet ...

Tur att jag brukar tippa fel :D
Kommer du @Janne till Kinnarp på lördag? Jag med mera ska iaf. göra allt för det.:)

Senast redigerad av en moderator:
ALLA SM finaler som gått till sju matcher ha HV vunnit ... iofs bara en 2004 och den vann vi med 5-0 ...

@Berralund , @Janne , @Micke.T , @Lyco . Ni som varit med på denna resa... Tack för trevlig resa än så länge, fortsättning följer som ni vet, men nu blir det annat i den sjunde och helt avgörande i Kinnarps Arena, vi som älskar HV vet inget bättre just nu, men som sagt det är inte över förrän den feta kärringen slutat sjunga. Hallleluleja.;):)

@Berralund , @Janne , @Micke.T , @Lyco . Ni som varit med på denna resa... Tack för trevlig resa än så länge, fortsättning följer som ni vet, men nu blir det annat i den sjunde och helt avgörande i Kinnarps Arena, vi som älskar HV vet inget bättre just nu, men som sagt det är inte över förrän den feta kärringen slutat sjunga. Hallleluleja.;):)
Kan bara instämma ... nu ska det avgöras innan sommaren kommer!

Hoppas nu det håller. TVn fungerar igen, hoppas bara att det håller nu. I morgon skall Brynäs tillintetgöras. En annan utgång finns inte.

Tyvärr hade vi inte turen att få några biljetter:mad:,, men det finns ju tv..:)
Synd också att jag inte spelade på mitt resultat igår, det svider lite:oops::mad::mad:
Tråkigt ... första målet viktigt imorgon igen ... för mig blir det nog match på landet då vi kommer att slå på vattnet ... om jag hinner åker jag hem ...

Hade inte datorn på och orkade inte sitta och skriva i telefonen:D
Nej, igår kunde man ju njuta av hockey, sällan man sett så välspelad ...

Skämt å sidor, så slutade ju HV spela i tredje ...efter 2-4 började man spela igen ...

Viktigt med första i morgon igen, och så spela till slutet ... sen startar semestern ... med guldvittring för en del och en besk silversmak för de andra ...

Nej, igår kunde man ju njuta av hockey, sällan man sett så välspelad ...

Skämt å sidor, så slutade ju HV spela i tredje ...efter 2-4 började man spela igen ...

Viktigt med första i morgon igen, och så spela till slutet ... sen startar semestern ... med guldvittring för en del och en besk silversmak för de andra ...

hehe.., ja makalös match, tänkte faktiskt slå av TV:n när det var 10 kvar för tänkte detta blir bara transportsträcka men lärt mig att det är aldrig slut förrän det är slut.

Det har ju varit Brynäs ur alla synvinklar hittills men nu vete fan om inte HV ändå tar hem det till slut, tror det faktiskt!

Senast redigerad av en moderator:
Låter nu, enligt JönköpinsPosten, att Martin Törnberg spelar i morgon. Han var med på träningen idag ... :thumbsup:

Dock bestämmer läkaren imorgon, men enligt honom själv "Inget kan stoppa mig"

Dagen med stort D för oss hockey fantaster:DHur det går idag är en öppen historia, HV va grymma i 50 min sedan hände nått som säkert satte sina spår i spelarnas skallar;) ett som är säkert är att idag skall det avgöras vem som vinner står i stjärnorna, men vi får hoppas på en jämn och fartfylld match där Brynäs drar sista stråt:D:p

Själv sitter jag med resfeber vilket jag normalt inte gör, men har en grym längtan och förväntningar på denna tripp;)
pratade med en släkting till tirak i morse, ösregn i Phimai:mad: hoppas det inte sätter munkens profetia om byggstart 4 maj i sank;) men vi har fått backupp dagar 6 maj och faktiskt torsdagar eller lördagar hela maj:D:);)

Nog med OT må bästa lag vinna:):):)

Håller med dig i allt @Micke.T , utom där att Brynäs ska dra sista stråt, givetvis håller jag på HV.
Önskar en schysst match,, där Granström lugnar ner sig med sitt fula spel, annars kan det spåra ur.
Hur som helst kommer det att bli en rysare.. KOM IGEN NU HVEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee BLÅÅååååååååååååååååå.

Ja va fan, här sitter jag och håller på att glömma slå på TV:n, var helt inne i Water Mimosa en grönsak...hahaha:D

HV................................hela dagen:D:p:D

Liknande trådar

Tillbaka
Topp