Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hehe ni är för goa. Men faktum kvarstår Leo är rävapiss män med hår på bröstet dricker Chang. Vissa.kommer säkert till insikt så småningom. Mariestad är helt ok och allt utan is.
Slåss om vilket öl som är det godaste av de som ligger i bottenligan.
Tjeckisk och polsk öl är gott och sedan finns det en del guldkorn lite här och där.
Men alla borde veta att Leo är den godaste ölen som Thailand kan frambringa.
Sedans ska man ha klart för sig att om ölen hade varit godare med is så hade den tillverkats med is i flaskan eller sålts med is.
Sedan ska man inte glömma att en öl smakar fan om den är iskall.
En Chang ska dock vara just iskall för att dölja den dåliga smaken.
Tjeckisk och polsk öl är gott och sedan finns det en del guldkorn lite här och där.
Sedans ska man ha klart för sig att om ölen hade varit godare med is så hade den tillverkats med is i flaskan eller sålts med is.
Nu har du hängt med näsan för länge över crudeoil tanken i Mongstad ända anledningen jag kan komma på till sådana förvirrande uttalanden.
Kalla Leo öl är ju en hädelse i sig, sen prata om det öppet är ju en styggelse.
Först pratar du om goda öl som tjeckiska och polska (som jag dock inte har så mycket erfarenhet av), sen kan jag hålla med dig att ölkulturen i Thailand inte är så bra men av de onda sakerna är ju Chang överlägsen och ja självklart ska den drickas kall en fesjummen öl går bort då kan man ta ett glas vin istället.
Men hur du kan nämna Leo i dessa fina sammanhang förstår jag inte, då är det nog bättre att avstå
Nu har du hängt med näsan för länge över crudeoil tanken i Mongstad ända anledningen jag kan komma på till sådana förvirrande uttalanden.
Kalla Leo öl är ju en hädelse i sig, sen prata om det öppet är ju en styggelse.
Hehe, det kan vara det eller avsvavlingsanläggningen, renseanlegget eller koksen som har gjort att jag har fått avsmak för Chang.
När jag dricker Chang så får jag associationer till renseanlägget och tänker jobb. Och sådant vill man ju inte råka ut för på semestern.
En Chang Draught kan dock slinka ner utan kväljningar.
Tar is i om det är riktigt varmt, inbillar mig att jag slipper vätskebrist.
Att dricka starköl i 42 grader på fastande mage, då kan jag lika gärna be ngn dra till mig med ett basebollträ...
Tar is i om det är riktigt varmt, inbillar mig att jag slipper vätskebrist.
Att dricka starköl i 42 grader på fastande mage, då kan jag lika gärna be ngn dra till mig med ett basebollträ...
Jag dricker aldrig öl på fastande mage, i Thailand blir det sällan innan kvällen. På dagen intages normalt sett endast vatten, utetempererat. Is, då blir man ju kass i kistan.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.