Tar du is i ölen?

Tar du is i ölen när du är i Thailand?

• Har aldrig tittat efter.

Röster: 0 0.0%
  • Jag dricker inte öl.

Röster: 5 7.5%
  • Nej, ölen blir vattenskadad!

Röster: 28 41.8%
  • Ibland

Röster: 14 20.9%
  • Ja gärna!

Röster: 20 29.9%

• Totala väljare
    67

2 fel gör inte ett rätt, eller hur?
Men 3 höger blir faktiskt en vänster! Häpp!

"legolas " sa:
Berra, läste precis ditt inlägg. Och kan inte låta bli att se mönstret bland Er ickeisiölengubbar resonerar, eller kanske INTE resonerar.

Du hänvisar till skottarna vad det gäller whiskyn, och ni hänvisar säkert till andra länders medborgare vad det gäller is i ölen.

Vi andra med is i ölen är väl då mycket mer som pionjärer, som stigfinnare. Vi är de som startar trender, vi ramlar aldrig in i dem. Vi hänvisar aldrig till vad andra gör, vi vågar stå för våra åsikter och tyckanden. Som sagt var, kan inte sägas för ofta:
[move]VI ÄR DE SOM STARTAR TRENDER......[/move]

Den Legolas fick du karma för ;)

glimten66 :wai:

"legolas " sa:
[move]Jag härmed lovar och svär att jag inte mer skall propagera för is i ölen, ty jag vill inte att "de andra" skall bli arga för att vi vann.... Så nu inte ett pip mer i denna tråd....[/move]

[move]Även jag lovar och svär, trots att vi isbeivrare icke anser oss besegrade, att också lägga ner propagerandet för att dricka ölen på ett naturligt och icke utspätt sätt![/move]

:wai:

Kanske dags för moderatorn att stänga/ta bort denna länk, ämnet är ju så att säga urvattnat och en aning utspätt... ;D :D ;D
Jo-Be"ice free"

"Jo-Be " sa:

Kanske dags för moderatorn att stänga/ta bort denna länk, ämnet är ju så att säga urvattnat och en aning utspätt... ;D :D ;D
Jo-Be"ice free"

Vissa diskusioner listas missvisande som dissande..

Tråden blir kvar.. tar jag bort den försvinner ett antal inlägg för vissa postjägare. ;)

"Gazton " sa:
Vissa diskusioner listas missvisande som dissande..
Tråden blir kvar.. tar jag bort den försvinner ett antal inlägg för vissa postjägare. ;)
Snyggt jobbat, Gaz!!! ;D :D ;D

Våra 2 största antagonister och propagandister(kul med svåra ord)här på ChaiMai, Berralund och Legolas har lämnat in hatten i ämnet IS eller inte IS i ÖL:en. Så det måste betyda att detta IS i öl-ämne har gått från Hett till IS-kallt. Själv har skribenten inte ändrat inställning angånde IS i ÖL:en eller inte IS i ÖL:EN, jag fördrar en IS-KALL ÖL utan IS i glaset... ;D :D ;D

Jo-Be"Vad gör glasmästarn när han är utan glas. Jo! han dricker ur flaskan.. ;D :D ;D"

Lite is i ölen är gott i sommarvärmen :)

image.jpg

Klart det ska va is i ölen i thailand det vet ni ju redan ....... ;)
Det e ju ända sättet att få ner en chang på :)

"glimten66 " sa:
Fy så äckligt, för att inte snack om en Leo med is finns ju inte på kartan ;)

"glimten66 " sa:

Du skev tidigare att du skulle bli katöj i nästa liv frågan är om du inte redan blivit det ;)

Hade han inte vart lite grov i rösten så hade jag nog trott det var en liten go tjej när ja träffa han första gngn hahaha nä men fan micke sicken B smak på öl du har därför du hade med dig ett par flaskor vin och vi hinka vin och whiskey du skämdes lite och ville dölja Leo skammen ;)

Liknande trådar

T
Svar
51
Visningar
4 K
L

Tillbaka
Topp