Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hade dom förstaklass från Skandinavien på den tiden?
Är det någon som vet när den plockades bort?
Känns ändå som en rejäl uppgradering om du inte uppgraderades från business. Tror att dom nästan hellre flyger med tom firstclass än uppgraderar folk dit.
Då kanske 1st class rök samtidigt som 747:an.
Sedan 747:ans urträde från Skandinavien så har det sakta men säkert gått ner sig med Thai.
Dock finns det inte många alternativ för min del till Thai.
Skulle nog hellre ta ett byte i Tyskland än att flyga med baggarna.
För vår del kommer billigast att gälla, inom rimliga gränser. Det blir ingen resa i år men kanske nästa. Och baggarna är inte uteslutna om dom finns kvar i nuvarande form när den tiden kommer. Men gärna Emirates, jag är nyfiken på Airbus A380.
För vår del kommer billigast att gälla, inom rimliga gränser. Det blir ingen resa i år men kanske nästa. Och baggarna är inte uteslutna om dom finns kvar i nuvarande form när den tiden kommer. Men gärna Emirates, jag är nyfiken på Airbus A380.
Flög en gång från Stockholm till London, övernattning och lite mera. Sedan med Pacific till Hong Kong, otrevligt folk
därifrån till Chiang Mai och det var sista gången kan jag säga. Bättre sysselsättning kan jag tänka mig än vänta på flyg. Gjorde det på mitt jobb förut så mycket så uppskattar direktflyg och betalar gärna lite mera för detta eller snabb fortsättning. Fast vi är olika, allting har sin tjusning man gör den till
Flög en gång från Stockholm till London, övernattning och lite mera. Sedan med Pacific till Hong Kong, otrevligt folk
därifrån till Chiang Mai och det var sista gången kan jag säga. Bättre sysselsättning kan jag tänka mig än vänta på flyg. Gjorde det på mitt jobb förut så mycket så uppskattar direktflyg och betalar gärna lite mera för detta eller snabb fortsättning. Fast vi är olika, allting har sin tjusning man gör den till
Smidiga resor är trevligt om man flyger en del. Gillar inte väntetider, men har sällan några längre väntetider, så jag klarar mig.
Brukar bli mellan 100-200 flyg per år, så jag flyger nog lite mer än genomsnittet, men det är inga longhaul det här året. När denna vecka är över så har jag 60 flygningar hittills i år, så det är knappast något "rekordår" men inte heller någon bottennotering.
Brukar planlägga flygningarna så att jag hinner få något vettigt att tugga på under mellanlandningar.
Exakt. Och till Berra kan jag meddela att DXB är enorm så dessa knappa 3 tim flyger bort, riktigt häftig flygplats. Dessutom marknadsför dom sig nu som världens bästa economy, vilket jag håller med om
Räknar man en timpenning på tiden man sitter vid datorn så blir det inte billigt.
Jag satt säkert totalt sådär 6, 7 timmar och till slut är det bäst att slå till om inte Annas så på grund av utmattning.
Apselut korrekt, det lönar sig inte. Jag lägger helt säkert ner hundratals timmar varje år på att hitta schyssta deals på flyg och hotell. Bara för att jag betraktar det som en hobby.
Skulle jag å andra sidan jobba dom timmarna skulle jag tjäna bra mycket mer pengar än vad jag "sparar" på att försöka hitta optimala datum för att flyga business och bo i aningens flådigare rum. Men då är det ju inte en fritidssysselsättning längre...
Smidiga resor är trevligt om man flyger en del. Gillar inte väntetider, men har sällan några längre väntetider, så jag klarar mig.
Brukar bli mellan 100-200 flyg per år, så jag flyger nog lite mer än genomsnittet, men det är inga longhaul det här året. När denna vecka är över så har jag 60 flygningar hittills i år, så det är knappast något "rekordår" men inte heller någon bottennotering.
Brukar planlägga flygningarna så att jag hinner få något vettigt att tugga på under mellanlandningar.
Kan känna igen detta fast flög inte så mycket som du men varje vecka i alla fall.
Har suttit åtskilliga arbetsdagar på flygplatser så håller fullständigt med, smidigt skall det vara.
Apselut korrekt, det lönar sig inte. Jag lägger helt säkert ner hundratals timmar varje år på att hitta schyssta deals på flyg och hotell. Bara för att jag betraktar det som en hobby.
Skulle jag å andra sidan jobba dom timmarna skulle jag tjäna bra mycket mer pengar än vad jag "sparar" på att försöka hitta optimala datum för att flyga business och bo i aningens flådigare rum. Men då är det ju inte en fritidssysselsättning längre...
Låter helt rätt! Jag ser det som en sport att hitta det billigaste, det gäller både privat och i tjänsten. Och jag bokar många flyg årligen åt besättningen. Kollar alltid på t ex flygresor.se innan jag kontaktar resebyrån.
Nu har rederiet och resebyrån förhandlat fram ett avtal med Turkish Airlines som tydligen ger väldigt bra priser. Skall kolla om vi kan resa privat till bra pris med turkarna, filippinarna är nöjda med dom.
Varför köper man inte av flygbolagen direkt?
Jag brukar t.o.m vara såpass lat så jag köper mina biljetter via SAS, då jag ändå har anslutningsflyg.
Det blev billigare än att köpa från Thai den här gången.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.