Thai utnyttjar Thai i Sverige?

Hej

Kanske en man som också är törstig.

Mvh isan lover
Varför skulle msn nödvändigtvis skaffa sig en alkis av den anledningen.Räcker väl med en som bara är intresserad av buljongen. Annars invänder jag mig mest mot "många gravt alkoholiserade". Det teor jag inte ett dugg på.

Varför skulle msn nödvändigtvis skaffa sig en alkis av den anledningen.Räcker väl med en som bara är intresserad av buljongen. Annars invänder jag mig mest mot "många gravt alkoholiserade". Det teor jag inte ett dugg på.

Hej

Har faktiskt stött på en del genom åren men då har det i princip handlat om män som har varit socialfall eller alkoholister själva, minns speciellt en som tog hit den mest ökända kvinnan i Pattaya, hon var känd i barerna där för att vara både en slagskämpe, alkoholist och översexuell, gissa om det blev problem i Sverige, hon blev inblandad i en hel del och polisen fick mycket att göra, alla varnade mannen innan han tog hit henne, men han var förälskad och lyssnade inte på någon.

Mvh isan lover

Dom.tjejer som överhuvudtaget dricker. Dricker till 99% mer än dom tål.
Sedan finns det dom som är periodare och är då svårare att upptäcka

Dom.tjejer som överhuvudtaget dricker. Dricker till 99% mer än dom tål.
Sedan finns det dom som är periodare och är då svårare att upptäcka

Nja, tänker du på bartjejer, thaitjejer, svenska tjejer eller bara tjejer över lag?
Själv känner jag massor av damer/kvinnor/tjejer som kan dricka ett eller två glas vin och stoppa där.

Det klart du gör, men det gäller ju att röra på sig i verkligheten.

Var är verkligheten?
Menar du att de flesta som dricker inte kan hantera alkohol i Thailand?
Vette fan om jag har lust att beblanda mig med folket i vekligheten.
Visst har man träffat på några som har fått i sig lite för mycket, men dessa är nog i kraftig minoritet av de jag har träffat.
Tror nog att jag kan räkna dessa på en hand.

Du får nog utöka bekantskapskretsen lite. Hahaha

Nja, jag vet inte om jag har något behov av att utöka bekantskapskretsen.
Sedan är det väl så att man väljer bekantskapskrets, vilket då gör att man faktiskt undrar hur folk väljer sina vänner.

Visst finns det alltid en och annan som har svårt med att reglera sitt intag av alkohol. Men det finns det även bland svenska tjejer, för att inte tala om svenska män...där ibland jag, även om överkonsumtion inte tillhör det vanliga längre.
Men rent generellt att thaitjejer har problem med överkonsumtion ställer jag mig tvekandes till.

Det kanske är någon thai här i Sverige som utnjyttar andra thai till att dricka alkohol som i sin tur utnjyttar alla andra till att dricka

Var är verkligheten?
Menar du att de flesta som dricker inte kan hantera alkohol i Thailand?
Vette fan om jag har lust att beblanda mig med folket i vekligheten.
Visst har man träffat på några som har fått i sig lite för mycket, men dessa är nog i kraftig minoritet av de jag har träffat.
Tror nog att jag kan räkna dessa på en hand.
Var väl främst bartjejer vi tänkte på ang att dricka mycket.
Var går gränsen för alkoholism?
Skulle nog säga att den som dricker 2 eller fler små starköl varje dag är alkis.

Var väl främst bartjejer vi tänkte på ang att dricka mycket.
Var går gränsen för alkoholism?
Skulle nog säga att den som dricker 2 eller fler små starköl varje dag är alkis.

Ja, nu vet jag inte hur det ser ut bland barerna, då jag inte besöker dom allt för ofta.
Där har man väl träffat på tjejer som dricker för mycket, men jag vet inte om dom gör det så ofta, då jag inte träffar samma tjejer varje dag eller ens mer än en gång i mitt liv.

Jag vet inte hur man ska definiera alkoholism.
Den som måste dricka två små starköl om dagen är kanske alkis, men om man inte gillar sötade läskedrycker så kanske man hellre dricker öl till maten och en till under dagen.
Och hur långt ska tidsspannet vara? 2 öl/ dag under en tredagarsperiod eller en vecka, månad, år?
I så fall får jag nog anse mig själv som en nästan nykter alkoholist.

Finns ju folk som dricker Pepsi Max i större mängder.

Ja, nu vet jag inte hur det ser ut bland barerna, då jag inte besöker dom allt för ofta.
Där har man väl träffat på tjejer som dricker för mycket, men jag vet inte om dom gör det så ofta, då jag inte träffar samma tjejer varje dag eller ens mer än en gång i mitt liv.

Den som måste dricka två små starköl om dagen är kanske alkis, men om man inte gillar sötade läskedrycker så kanske man hellre dricker öl till maten och en till under dagen.
Och hur långt ska tidsspannet vara? 2 öl/ dag under en tredagarsperiod eller en vecka, månad, år

Vatten o soda finns ju det med som tur är :laugh::laugh::laugh:

Ö

Och hur långt ska tidsspannet vara? 2 öl/ dag under en tredagarsperiod eller en vecka, månad, år?

Ja exakt var gränsen går är väl lite luddigt men dricker man typ 360 dagar/år så ligger man nog där även om det inte är mycket varje gång.

Jag ränner ju en hel del på barerna här och nog fasen e det lörd hela veckan för många både tjejer å falanger.
Själv försöker jag hålla lörd till en dag i veckan men fredagar e roligast.
Skulle nog kunna kalla mig fredags alkis för det går inte många fredagar på året som jag inte blir alkoholpåverkad i nån grad.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp