Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Skridskoåkningen inställd. Det blir 4hjulingar i skogen och korvgrillning.. För de vuxna väntar god mat och god dricka.. Kanhända att det blir ett och annat ogenomtänkt inlägg frammåt natten,om jag orkar och har tillgång till dator 8)
Jaha! Ska forsoka skriva ett snabbt inlagg, innan sanggang, resan med RC-helikopter tog ju inte slu iaf. Sa kom forbi huset och nastan kastade in kopter. tillbaka till RC-shopen igen, den har gangen hade han hunnit att stanga den, men var kvar i byggnaden"Forum heter stallet", han kom till varan hjalp och gjorde ny undersokning pa koptern, radiodelen pa koptern trasig/glapp och byte av den skulle kosta lite mer an en ny laddare, sa fruga prata med han och att vi kommer tillbaka i morgon och koper annan kopter till Sa's grabbjag hoppas innerligen att detta bekymmer forsvinner, med den nya... Jaha! det var den har dagen, hoppas att nasta blir lika givande.
Godnatt och sovval!! BerraMuk signing off.
Thaitime 22:07pm
Bara en notering... du ursäktade dig ju tidigare över att ha ett thai tangentbord. Jag köpte mitt svenska via nätet fungerar alldeles utmärkt.
Förstår dig, det är jävligt jobbigt att inte ha det svenska och det är skit också för andra att läsa eländet!!
Godkvall! Legolas...
Sag att du svarat, ja! jag har thai/eng. tangent bord, en undran rusar fram i spinalvatskan, finns det svenskt bord med thai bokstaver pa, tar lite langre tid att skriva, men vem faan har brattom har nere, frugan maste ha thai-bokstaver for firman skull, nar hon skriver fakturor och sant.
Jag vet inte riktigt själv hur det funkar, men det ska gå med ett svenskt tangentbord, sen kan man ladda ner ett program som gör att tjejen ska kunna skriva med thaibokstäver.
Godmorron partikamrater & andra med ned satt rorelseformaga.. Kl ar 08:05am thaitime.
Kaffet har slunkit ner, men hjarnan min vill inte koppla upp, efter stord nattsomn(bannade jyckar, glafste hela natten), det hjalpte inte och stiga upp ur sangen, oppna dorren och skalla tillbaka.
Jag har sjalv 4 gathundar som jag och frugan tar hand om. de latta at ha gora med, oppna dorren till garden sa blir de tysta, den respekten far jag, men de andra som springer ute pa gatan(som ingen bryr sig om)har partytime var och varannan natt.
Hade forut ett par av jyckar som vagrade flytta och envisade med att ligga utan for min grind, visserligen for att sova, men mina dogs gillade inte dessa 2, naturligvis blev det skall och fight mellan dem.
Jag lyckade att jaga ivag dem fran min grind, de haller sig numera 2 omrades soi:er upp,, men det betyder inte att jag trycker illa om dom och inte frugan heller, nar det ar matdags sa delar vi ut mat till vara 4 och till en 3-5 andra jyckar i omradet(Soi:en), 2ggr om dagen...
Jaha! da fick man reda pa morgondagens program, det blir till att aka till
Pattaya och sitta pa Jomtienbeach, kanske ocksa doppa fotterna ;D
Svagern, fick ett samtal pa luren, nu ikvall. Dagsjobb i Satta Hip i morgon.
Om nagon fran ChaiMai onskar att traffa mig, personligen, sa finns jag dar
imorron Lordag(I narheten av skylten WELCOME HOTEL, Jom thien beachroad)
jag håller med dig om mycket, men argumenterar lite grand om det där med hundarna. Det är klart bor du i en by (det gör du va??), då kan man inte göra mycket mer än gilla läget antar jag.
Legolas!
Jag bor inte i nagon by, om du har last vissa av mina inslag, sa har jag talat om var jag bor Chonburi/Chonburi City(ca 6mil soder om suvarnabhumi AP, 5,5 mil norr over fran Pattaya). Folj bara Sukhumvit Nr:3, sa landar du hos mig...
Godnatt! Med er, drakar och banditer.... BerraMuk signar off
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.