Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

En tur till Cloud 9 och kolla på surfare....

IMG_20230424_122416.jpg
IMG_20230424_122049.jpg
IMG_20230424_122024.jpg
IMG_20230424_105248.jpg
IMG_20230424_103610.jpg
IMG_20230424_103530.jpg
IMG_20230424_121351.jpg

Var där en gång i slutet av 90-talet och tycker inte att det var något speciellt med den ön men det kan ju ha ändrats.
Dessutom flera timmars resa från Pattaya som jag höll till mycket i då, har varit på Koh Samet många gånger och tycker det var trevligare där.
Fast flyger man från Sverige och skall till Koh Chang kan man ju ta flygbyte på suvvan och flyga till Trat.
Polaren flög ju så när han åkte till Koh Chang.
Sverige-Bangkok-Trat, 40 min med taxi och färja från flygplatsen i Trat till Koh Chang.

Fast flyger man från Sverige och skall till Koh Chang kan man ju ta flygbyte på suvvan och flyga till Trat.
Polaren flög ju så när han åkte till Koh Chang.
Sverige-Bangkok-Trat, 40 min med taxi och färja från flygplatsen i Trat till Koh Chang.
Var där en gång i slutet av 90-talet och tycker inte att det var något speciellt med den ön men det kan ju ha ändrats.
Dessutom flera timmars resa från Pattaya som jag höll till mycket i då, har varit på Koh Samet många gånger och tycker det var trevligare där.
Ja mycket har förändrats sedan slutet av 90 talet.....

"Skrapis" som var krögare på Two Lions i Pattaya vann väl mycket på någon typ av skraplott ?
Krögare på two lion?
Var hans ställe som han köpte med skrap pengarna väl som sedan såldes och blev two lion när han kilade vidare, hette väl inte two lion då?
Sa bara skrapis ställe, tänkte inte på vad det hette.
Vi spelade V75 ibland hos skrapis när jag precis flyttat ner.

Krögare på two lion?
Var hans ställe som han köpte med skrap pengarna väl som sedan såldes och blev two lion när han kilade vidare, hette väl inte two lion då?
Det stället som ska ha haft bra pizza? Jag "missade" det blev aldrig att man åkte förbi ...

Hette det nåt annat än Two Loins, bra namn för övrigt, när han skrapis hade stället?

Det kommer inte många nya svenska entreprenörer sen länge tyvärr....

Krögare på two lion?
Hette Two Lions när han var ägare (krögare).... saknad RIP

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar