Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Var där en gång i slutet av 90-talet och tycker inte att det var något speciellt med den ön men det kan ju ha ändrats.
Dessutom flera timmars resa från Pattaya som jag höll till mycket i då, har varit på Koh Samet många gånger och tycker det var trevligare där.
Fast flyger man från Sverige och skall till Koh Chang kan man ju ta flygbyte på suvvan och flyga till Trat.
Polaren flög ju så när han åkte till Koh Chang.
Sverige-Bangkok-Trat, 40 min med taxi och färja från flygplatsen i Trat till Koh Chang.
Fast flyger man från Sverige och skall till Koh Chang kan man ju ta flygbyte på suvvan och flyga till Trat.
Polaren flög ju så när han åkte till Koh Chang.
Sverige-Bangkok-Trat, 40 min med taxi och färja från flygplatsen i Trat till Koh Chang.
Var där en gång i slutet av 90-talet och tycker inte att det var något speciellt med den ön men det kan ju ha ändrats.
Dessutom flera timmars resa från Pattaya som jag höll till mycket i då, har varit på Koh Samet många gånger och tycker det var trevligare där.
Krögare på two lion?
Var hans ställe som han köpte med skrap pengarna väl som sedan såldes och blev two lion när han kilade vidare, hette väl inte two lion då?
Sa bara skrapis ställe, tänkte inte på vad det hette.
Vi spelade V75 ibland hos skrapis när jag precis flyttat ner.
Krögare på two lion?
Var hans ställe som han köpte med skrap pengarna väl som sedan såldes och blev two lion när han kilade vidare, hette väl inte two lion då?
Krögare på two lion?
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.