Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Idag var parasollerna på plats, så börjar med en frukost här innan promenad och gym.
Var nog bra full när jag i förvirrat tillstånd ville byta det här mot Sverige.
Sitter hemma i BKK medan frugan är hos käftis och få sin sista behandling i en besvärlig tand. Gick på 35.000 B. Synd att inte kursen var bättre.
I dag kommer två av frugans kompisar för att laga mat och prata. Har tittat på kommentarer till pågående VM-matchen i schack. En kines som titelförsvarare och en indier 17 år som utmanare.
Idag var parasollerna på plats, så börjar med en frukost här innan promenad och gym.
Var nog bra full när jag i förvirrat tillstånd ville byta det här mot Sverige.
Sitter hemma i BKK medan frugan är hos käftis och få sin sista behandling i en besvärlig tand. Gick på 35.000 B. Synd att inte kursen var bättre.
I dag kommer två av frugans kompisar för att laga mat och prata. Har tittat på kommentarer till pågående VM-matchen i schack. En kines som titelförsvarare och en indier 17 år som utmanare.
Som jag uppfattat saken är en sådan skruv inblandad. I Sverige hade det blivit dyrare. En tidigare tandläkare bedömde ett framtida ingrepp som stort. Får se vad kommande tandvårdsreformer i Sverige ger.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.