Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Fast det var ju restaurang, volymen var på nivå så gick föra samtal, hur det blir senare på kvällen vet jag inte, nu är vi hemma igen och slått mig ner framför tv:n.
Farsan och styvmorsan har kommit till Spanien, dom lämnade Sverige i Torsdags så inte vart stopp och se sig omkring påvägen.
Dom ville snabbt ner, dom kom ju iväg sent i år bla har dom suttit och väntat på hörapparat till farsan och för styvmor någon ballongsprängning.
Gött för dom men kommer bli lite ensamt i huset när man landar men skall inte vara där mer än 24 timmar föränns det blir flyg norröver.
Såg att syrran kom till Sverige i förrgår så dom missade varann precis, såg på fb att dom var i huset på Brännö.
Blir inte mycket familjeträffar där vi alla träffas när vi alla tillbringar mycket tid utomlands och i Sverige vid olika tider.
Syrran har jag inte träffat sen hon hälsa på i Thailand för flera år sen, innan yngste föddes.
Fast hon har hälsat på i huset i Sverige men då var inte jag där.
Sitter och räknar för att jag skall låta bli att stänga av en viss torpare från Tavelsjö som verkligen prövar tålamodet och förstör trådar. För tillfället är jag uppe i 10476.
Sitter och räknar för att jag skall låta bli att stänga av en viss torpare från Tavelsjö som verkligen prövar tålamodet och förstör trådar. För tillfället är jag uppe i 10476.
Sovit 9 timmar i natt i nya boendet, utan ac tre sista nätterna i gamla stället blev dåligt med sömn där. + 23 när jag vakna och gick ner för frukost och en kopp kaffe. Nya tronen är invigd, tyvärr den låga modellen..
Sovit 9 timmar i natt i nya boendet, utan ac tre sista nätterna i gamla stället blev dåligt med sömn där. + 23 när jag vakna och gick ner för frukost och en kopp kaffe. Nya tronen är invigd, tyvärr den låga modellen..
Ingen hemma som har lust att göra nåt på förmiddagen mer än sitta hemma och sabay sabay och spela spel.
Så jag åker och tar en promenad och en lunch.
Sen hittar vi på nåt i eftermiddag, kanske köra lite jetski, då vaknade äldste till när jag frågade om det, de har han inte gjort innan.
Jag hade tur med trafiken och valet av parkering.
Han in innan Söndagstrafiken till Pattaya började och Parkerade på Terminal 21 för tänkte att beachroad kan nog bli trafikerad idag.
Nu är det kö längs hela Beachroad.
Var mycket snack om detta igår här I khaolak, en haj attack . Har faktiskt sett en mindre fena vid nån av promenad på stranden.
.https://www.thestar.com.my/aseanplus/aseanplus-news/2024/11/30/german-tourist-suffers-severe-injury-after-being-bitten-while-swimming-in-thailand039s-khao-lak-beach?fbclid=IwY2xjawG429pleHRuA2FlbQIxMQABHdOpqLZnu2kdDPHa6wJNtj1RD5rY_EeCHhrZ01LaaeHM5KJh0noi6JxluQ_aem_w0UxoFU94UWAuxbXms6t5w
Promenad 7,4km, nu chicken tikka masala till lunch.
Tänkte gått på Gladiator II men den börjar inte föränns 15:30, så får se, om dom andra inte har lust att hitta på nåt kanske jag väntar och går på den.
Blir en bra start på dagen iaf, kanske skall avsluta helgen med ett 3 pack och Seinfeld, sista hela helgen hemma, nästa Söndag landar man i kylan.
Tja en tur till Takupa och söndags marknaden, vart några flaskor färskpressad apelsinjuice, satay spett och ett glas uppfriskande lemonad beståde av lemon/honung/soda/ is. Satay som jag gillar dom tunna, dessa halv fabrikat som dyker upp resturanger ger jag inte mycket för.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.