A
Anonym
Gäst
Akta dig nu NMax .åsiktspolisen är dig i hälarna Det som nu är bra är att det är 19 grader på morgonen .två timmars promenad var bara skönt ..Dyrt som fn anser jag .Längtar till Pattis och HH .Tar färjan över nästa gång jag kommer till Pattis .kan ju hyra en moppe i HH ett par dar .Ställa hojen hos en kompis i PattisDom första åren jag bodde här så brukade jag passa på att köpa kläder på MBK när vi var i BKK men för några år sen märkte jag att utbudet minskat och priserna ökat så det va bättre att handla i HH. Jag upplever BKK som svindyrt jämfört med HH dom få ggr jag tvingas åka dit men eg kan jag ju inget om BKK så min upplevelse kanske inte är så relevant. Varje gång jag kommer till Bkk så vill jag bara åka därifrån. Servicecharge mm på notan gör mig irriterad och fuktig äcklig värme på det så drar jag därifrån fortast möjligt så jag har ju inte utforskat nåt speciellt. Men känslan är alltid att det är dyrt men den kan man ju få i HH också om man hamnar på fel ställen. Dock så verkar typ alla jag träffar här dela min känsla om att Bkk är dyrt.