Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja, jag bor ju i Sverige och spenderar helst sommaren där. Dom korta perioder vi stannar i Thailand duger min Honda Click. I ärlighetens namn skall sägas att vi oftast tar bilen
Ja, jag bor ju i Sverige och spenderar helst sommaren där. Dom korta perioder vi stannar i Thailand duger min Honda Click. I ärlighetens namn skall sägas att vi oftast tar bilen
Dom gånger jag varit i Thailand under dom svenska sommarmånaderna så har det varit klibbigt och snudd på vidrigt. Då är det så himla skönt att komma hem till vår torra friska luft i Sverige. Under svenska vintern däremot vill jag helst stanna i Thailand. Nu har sonen börjat skolan och man har inte samma möjlighet längre att stanna borta längre perioder under vintern.
Vi får se vad detta innebär , jag är inte orolig , kan en Thai klara det så kan väl en gammal Farang det med hahaha Vore ju inte fel med lite manöverprov samt lite krav på att kunna stanna cykeln inom ett visst avstånd vid en fastställd fart. Borde då även gälla alla MC poliser
De anger 35kw som maxgräns utan Big Bike körkort , undrar om Honda i Thailand varit involverade , CBR 500R ger exakt 35 kw vid 8500 rpm , mao borde den klara sig, kanske har man av ren tur köpt rätt hoj , Men tveksamt om det kommer att bli , De skriver iofs 400cc eller 35 kw , hur det kommer att tolkas är ju tveksamt . Kommer nog att rinna en hel del vatten under den bron innan beslut tas i frågan
Ja, det tycker jag står helt klart. Det är mycket att tänka på när man ska etablera en ny fordonsklass, och säkert kommer man att vilja lägga sig i från många olika håll också.
Ja, det tycker jag står helt klart. Det är mycket att tänka på när man ska etablera en ny fordonsklass, och säkert kommer man att vilja lägga sig i från många olika håll också.
Det tror jag absolut , Men måste nog hålla med att något behöver göras , vem som helst med ett MC kort kan ju i princip hyra en Tung MC i Thailand , tillex en sporthoj på 1000 cc , den blir ju en dödsbringande maskin för både förare och allmänhet i händerna på en som aldrig kört en stor hoj tidigare
Det tror jag absolut , Men måste nog hålla med att något behöver göras , vem som helst med ett MC kort kan ju i princip hyra en Tung MC i Thailand , tillex en sporthoj på 1000 cc , den blir ju en dödsbringande maskin för både förare och allmänhet i händerna på en som aldrig kört en stor hoj tidigare
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.