Bil med 3 säten fram, finns det i Thailand ?

Jag äger en Citroën Berlingo i Sverige och den har 3 säten fram.
Mycket praktiskt så hela familjen får plats.
Finns det bilar med 3 säten fram i Thailand ?
Typ pickup, skåpbil eller liten lastbil.

Varför frågar du inte din bror, han har ju bott i udon Thani i +10år och vet allt om Thailand, dessutom driver han den mest besökta facebook gruppen om Udon Thani , vi svenskar i Udon Thani.
Fråga och du får svar direkt!

Hahaha jag ser också en som har en bror i Undo Thani. Något skumt med tråden.
Jag har ingen bror som bor i Thailand :D

Ja pickup finns så du kan sitta tre, iaf gamla eller sitt på flaket så får du med familjen.

Att sitta på flaket är uteslutet.

Vi är tre i familjen och Dottern sitter fastspänd i sin bilbarnstol i Sverige och så är det tänkt att det ska vara i Thailand också, annars inget bil åkande.

Vi har åkt en del Taxi som Tirak har ringt och beställt en bil med bälten, första gången fanns bälten, men de fungerade i tillfredsställande, så de fick skicka en annan bil.

Vilken modell av äldre pickup är det som har 3 säten fram?

Att sitta på flaket är uteslutet.

Vi är tre i familjen och Dottern sitter fastspänd i sin bilbarnstol i Sverige och så är det tänkt att det ska vara i Thailand också, annars inget bil åkande.

Vi har åkt en del Taxi som Tirak har ringt och beställt en bil med bälten, första gången fanns bälten, men de fungerade i tillfredsställande, så de fick skicka en annan bil.

Vilken modell av äldre pickup är det som har 3 säten fram?
Kanske finns med soffa även i nyare har ej koll på det men här har du ett exempel
https://www.one2car.com/en/for-sale...m-bangkok-metropolitan-kanchanaphisek/4642807

Hmm har för mig att Isuzu har någon typ pickup/jeep aktig bil med 3 säten fram? Eller så var det bara att det sitter 3 thai fram som standard i deras bilar de gånger jag fått skjuts :)
Jo har lånat en nu när vi flyttade, äldre modell med soffa fram.

20160712_173311.jpg

Liknande trådar

A
Svar
3
Visningar
2 K
Anonym
A

Tillbaka
Topp