boende Koh Lanta

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
I

ingela

Gäst
Hej, ska till Koh Lanta nu i höst med familjen och undrar om någon har erfarenhet av Laguna Beach Club ?
/ Ingela
 
Hej!
Laguna beach Club är ett enklare mellanklass alternativ. rena fräscha rum/ bungalows. Liten pool med poolbar. Trevlig personal. Har strandbar men ingen restaurang vilket är lite synd.
Jag kan också rekomendera DR Lanta bay bara 50 meter ifrån Laguna.. Dom har lite fler rum/bungalows och ett större poolområde och en kanon restaurang till bra priser.
kolla på www.kohlantahotels.se för att hitta lite alternativ om ni inte redan har bestämt er.
Mvh
Tina
 
kan bara hålla med

dr lanta är ett mysigt ställe där vi bott många ggr

marianne
 
Då vill jag rekommendera Lanta Palm Beach Bungalows på Long Beach. Deras superior bungalow för 2500 baht (2008) var suverän. Plus att deras mat på Joyful Restaurant var jättegod. Att man inte får mat samtidigt spelar ingen större roll...man är ju på semester...
Jag vill också rekommendera Relax Bay Resort längst söderut på Long Beach. Också jättefint boende, fast lite enklare och billigare(2009). Resortens restaurang har otrolig mat (som man får samtidigt), fast lite dyrare. Pool för havsbadkrukor finns det också ;D
 
åh.... nu blir jag sugen på koh lanta, där man varit så många ggr o lärt känna folk o allt.......

det är underbart...

marianne :wai:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

T
Svar
9
Visningar
5 K
Anonym
A
A
Svar
2
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
2
Visningar
2 K
A
J
Svar
9
Visningar
3 K
janneungern
J
K
Svar
2
Visningar
2 K
kajsa
K
I
Svar
1
Visningar
3 K
A
 
Tillbaka
Topp