Hunger och törst är bra och köksbaren. Trendigt och lite dyrt och rätt tråkigt om du frågar mig och långt ifrån någon kulinarisk upplevelse egentligen.
Sjöbris är ganska mediokert även om pizzorna är rätt bra, men just att pizzorna är det som är bra säger en del om restaurangen. Basta även det mediokert.
Sjöbris är mest en kul grej för att man sitter på en avdankad pråm och äter.
Att sitta och trycka i sig någon försvenskad indisk mat är inte heller något som får mig att få igång. Gjort några försök, men vette fan om jag går dit igen.
Som sagt, ok mat på en del ställen, dvs snäppet över det man får på o’learys eller Hooter i Thailand, dvs att det inte säger så mycket.
Hunger och törst är väl kanske den bästa restaurangen, men då har vi fortfarande bredden som saknas.
Ramen café har bra nudlar, men det hjälper inte så mycket för bredden och kvaliteten på bredden. Man kan säkert få en mexikanskt kryddad korv på Circle K och lägga till Sydamerika i repertoaren om man verkligen vill låtsas att det är ett bra utbud i Umeå.
Valfritt shoppingcenter i BKK har fortfarande bättre restauranger och större bredd och högre kvalitet.