Dagens bild

Jag läser aktuella inlägg här på Chai Mai i stort sett varje dag, så helt opåverkad av
`forumungdomarna´ Jonas och Krister är jag inte nu.

Min dagens bild idag blir en `selfie`.

IMG_1173.webp

Kan förstå lite varför tjejen tycker vi ska stanna i sverige, götet e inte så tokigt och nästan så man funderar på att sälja huset och köpa en lgh på eriksberg.
syqazyse.jpg

Eriksberg jo jag tackar. Det kostar att ligga på topp. Självklart skall du göra henne till viljes, en lycklig fru är en perfekt fru.

Nä du Eriksberg är väl det mest överprisatta och inte så jäkla fint heller igentligen. 3:a vet inte vad den kostar nu och köpa men avgifterna utöver lånet när dom var nybyggda låg närmare 10 än 5 och sen lån på det. Skulle ja ens fundera på GBG så Mariaplan självklart, bra restauranger och ett av dom finaste och bäst bevarade områdena.

Jag skämtade bara, vet att Eriksberg är svindyrt. Jag vet faktiskt var Mariaplan ligger och håller med dig det är trevligt med bra atmosfär.

Men flytta till Göteborg, nä tack.

Jag skämtade bara, vet att Eriksberg är svindyrt. Jag vet faktiskt var Mariaplan ligger och håller med dig det är trevligt med bra atmosfär.

"Berralund " sa:

Var Bson jag skällde på hur kan han tänka tanken ok Häcken är världens bästa lag men Eriksberg.

Ja om man köper en lägenhet på Eriksberg så ingår det en båtplats intill huset i köpet.

Eriksberg har jag bara varit en gång tror det var på 80-talet på en konsert med U2 och då såg det inte ut så ;)

"Jonas " sa:
Var Bson jag skällde på hur kan han tänka tanken ok Häcken är världens bästa lag men Eriksberg.
Haha, nä blåvitt ska det va och att bo i lgh är inte riktigt min grej så det blir nog inget med det. Men visst fn ser det nice ut med båten precis utanför :nod:
Men jag behåller huset i Torslanda och att flytta till Sverige med tjejen på heltid finns inte på kartan.

En bild på vår hund Mainer. Är osäker på om hon är renrasig eller bastard. Kan hon vara en Thai Ridgeback eller liknande?
ja5e6epy.jpg

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
21 K
magnusjansson
M
R
Svar
37