Faranger med bar överkropp retar jag mig på

 

Långeman

Forumveteran
Det jag retar mig på är att det finns alltid Farnger som skall springa omkring utan kläder på överkroppen både i städer och på landet, i köpcentrum och 7/11.Dessutom är det böter på att framföra motorfordon, utan att ha kläder på överkroppen.
Dålig respekt tycker jag, men det har den allvetande trådskaparen missat.Troligen ett av dom, alldeles för många forumtroll, som finns.

// Inlägget avknoppat från en annan tråd med ett annat ämne.
 
Senast redigerad av en moderator:
Det jag retar mig på är att det finns alltid Farnger som skall springa omkring utan kläder på överkroppen både i städer och på landet, i köpcentrum och 7/11.Dessutom är det böter på att framföra motorfordon, utan att ha kläder på överkroppen.
Dålig respekt tycker jag, men det har den allvetande trådskaparen missat.Troligen ett av dom, alldeles för många forumtroll, som finns.

Kan bara hålla med så jäkla ohyfsat, blir så irriterad när folk går in i bar överkropp slår sig ner på en restaurang eller går runt i affärerna i bar överkropp. Ok på stranden men förjäkla dålig stil annars. Sitta där och äta en middag och behöva glo på en blekfet kropp.
 
Min tumregel är att bara ha bar överkropp på stranden. I värsta fall linda handduken runt axlarna den korta vägen till ett hotell.

Min ev blivande är väldigt principfast, alltid färdigklädd med baddräkt under det andra... Aldrig bikini. Egentligen hade väl nakenbad varit perfekt i Thailand, med den värmen... Man kanske tar henne till en strand i Spanien i framtiden :nod:.
 
Baddräkt nej tack bikini ska det va
tmp_7461-image-ca6352280fa20864e50cae94dd188e8e7161fcc25a950eb505e3e8f6a8a232de-V-305854403.jpg
 
Finns även som jag skrev i andra tråden de som tror de är skitsexiga i sina svettiga skitiga Singa-linnen .
Feta faranggrisar i Singa-linnen NEJ TACK

Särskilt dom äldre tyskarna med feta rövar och tangakalsingar som skär in mellan skinkorna.

Dessa herrar uppträder ofta med 20-25 åriga thailändska flickvänner och man undrar ju hur mycket tjejerna skäms där på beachen..

BTT
 
 

Liknande trådar

A
Svar
8
Visningar
1 K
anonymous
A
A
Svar
36
Visningar
4 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp