Hur ser Thailändare på Faranger?

 
Man är lika ointresserad av vad du betalar i skatt när man bor i Thailand, Norge, Finland, Tyskland eller Burundi.
Sverige är ingen måttstock på något sätt här i välden även om man tror det.
Du skriver vad du betalar i skatt blanda inte in mej, Du skriver även att Pan Pan betalar mera skatt i mån än vad dom flesta gör på ett år
Viket land det måste du veta när du skriver så, inte sverige eller hur
 
Nej, inte i din by. Din by består av cirka 0,001% av thailands befolkning och är inte heller någon direkt bra måttstock, precis som IL's by.
Tror inte du umgås med thai utan bara Pattaya och där har damerna lärt sej av falanger att köpa saker,högklackade skor
mycke smink, dyra handväskor, märkeskläder och ibland fixa fejktuttar
 
Finns säkert tjejer som via div hot och annat får sin vilja fram men det finns gott om manliga översittare på gatorna i Pattaya.

Karlar som aldrig skulle hitta en normal svensk tjej.

Visst är det härligt att få maten serverad varje gång man kommer hem från jobbet och få huset städat och sina kläder tvättade och disken uppdiskad.
Vill man ha sex får man det oftast utan problem.

För övrigt var jag i Pattaya i mars 2016
BTT
Var det sista resan till Thailand?
 
Du skriver vad du betalar i skatt blanda inte in mej, Du skriver även att Pan Pan betalar mera skatt i mån än vad dom flesta gör på ett år
Viket land det måste du veta när du skriver så, inte sverige eller hur

Skriver jag vad jag betalar i skatt?
PanPan betalar skatt i Norge och han betalar mer till samhället på en månad än vad du gör på ett år. Att det inte är till din by han betalar skatt är ointressant.
Att just du svarar på inlägget är inte så konstigt. Du känner dig träffad och samtidigt så är du rätt gnällig över att folk inte betalar sin skatt till Tavelsjö.
 
Tror inte du umgås med thai utan bara Pattaya och där har damerna lärt sej av falanger att köpa saker,högklackade skor
mycke smink, dyra handväskor, märkeskläder och ibland fixa fejktuttar

Nu är det bara under de senaste åren jag har befunnit mig i Pattaya. Jag har garanterat spenderat mer tid i isaan än vad du har gjort trots att du är gammal som gatan.
Hör man på thaimatens här i Sverige så är det ofta någon familj som ska ha sin beskärda del av någon dotter i utlandet men själv gör man inte många knop i isaan. Snacka om både giriga och lata människor.
 
Finns säkert tjejer som via div hot och annat får sin vilja fram men det finns gott om manliga översittare på gatorna i Pattaya.

Karlar som aldrig skulle hitta en normal svensk tjej.

Visst är det härligt att få maten serverad varje gång man kommer hem från jobbet och få huset städat och sina kläder tvättade och disken uppdiskad.
Vill man ha sex får man det oftast utan problem.

För övrigt var jag i Pattaya i mars 2016
BTT
Varför skriver du "finns" Du kan skriva "fanns förr" För vad som finns vet du inget om, det blir ju larvigt när du själv nästan beskriver det som att du vistas där frekkvent, så är det ju defakto inte. Jag vet hur det funkar där, för jag är där ofta, och även då mitt i smeten och ser eländet.
En vecka i Pattis, sen är jag skittrött på det stället,sen tar det ett par tre månader innan jag kör ner igen och driver runt på gatorna i ett par veckor. Då Broder, då ser man hur Pattaya funkar, men med nykter skalle samt öppna ögon
 
Varför skriver du "finns" Du kan skriva "fanns förr" För vad som finns vet du inget om, det blir ju larvigt när du själv nästa beskriver det som att du vistas där frekkvent, så är det ju dafakto inte. Jag vet hur det funkar där, för jag är där ofta, och även då mitt i smeten och ser eländet.
En vecka i Pattis, sen är jag skittrött på det stället,sen tar det ett par tre månader innan jak kör ner igen och driver runt på gatorna i ett par veckor. Då Broder, då ser man hur Pattaya funkar, men med nykter skalle samt öppna ögon

Jag vet mycket väl hur Pattaya fungerar både mitt i smeten och i utkanterna.

Som jag skrivit har jag varit där med jämna mellanrum sen 2003 och i mina ögon har inte så mycket förändrats förutom att man skövlat soi 8 på barer och nattliv vilket är trist.
En del restauranger och hotel har väl försvunnit med åren men nattlivet är ju detsamma om än med nya områden.
Jag har även bott i Pattaya nykter så jag har sett även "eländet"
Du var väl inte i Pattaya på 90 talet? Så du vet väl inget om hur staden var då.

BTT
 
Hmmm det där med minnet.

Sambon är ju svenska så jag står lite grann i två läger. Hade med henne i Pattaya 2017 ju men bargatorna gillade hon inte.
Man behöver inte sitta och supa i barerna på nätterna för att besöka Pattaya. Finns lägenheter att hyra med pool och annat.

Finns massor av andra ställen man kan gå till om man vill ta sig en öl. Det behöver ju nödvändigtvis inte vara en beerbar full med unga och söta flickor.

BTT
 
Skriver jag vad jag betalar i skatt?
PanPan betalar skatt i Norge och han betalar mer till samhället på en månad än vad du gör på ett år. Att det inte är till din by han betalar skatt är ointressant.
Att just du svarar på inlägget är inte så konstigt. Du känner dig träffad och samtidigt så är du rätt gnällig över att folk inte betalar sin skatt till Tavelsjö.
Du läsersom en kossa vad skrev du. Man är lika ointresserad vad du betalar för skatt I thai. Du måste du men mej när du skrver så
Du kan ju gissa varför just den mannen fick skrivklåda.
Det är väl för du skarvar och ljuger som fan, bara för att imponera
 
Försök läsa tillbakas på dina inlägg om du inte kan blir det nog optiker för dej eller nån dr

Det har tydligt framgått av dina tidigare inlägg att du tydligen inte läser får upp samma text som övriga medlemmar på forumet.

Läs om och framförallt, skriv om dina inlägg.
Vid det här laget borde även du förstå att din läsförståelse inte direkt är den bästa.

Klarar du av att se på nyheter utan att missförstå nyheterna?
 
Det har tydligt framgått av dina tidigare inlägg att du tydligen inte läser får upp samma text som övriga medlemmar på forumet.

Läs om och framförallt, skriv om dina inlägg.
Vid det här laget borde även du förstå att din läsförståelse inte direkt är den bästa.

Klarar du av att se på nyheter utan att missförstå nyheterna?
Typiskt dej vill vara en översittare men du kan ine ens läsa dina egna inlägg det var dom jag svarade på, läs, Försök att förstå vad du skrev
 
 

Liknande trådar

A
Svar
29
Visningar
3 K
จิมมี่ พายุหิมะ
A
Svar
4
Visningar
6 K
Anonym
A
A
Svar
0
Visningar
9 K
A
A
Svar
8
Visningar
1 K
anonymous
A
 
Tillbaka
Topp