Hur ser Thailändare på Faranger?

 
Vid min senaste resa till Thailand så funderade jag lite på de där vakterna som stod vid infarten till hotellen.
Dom hade visserligen försetts med käcka uniformer, men tänk så tröstlöst att dra den där skramliga järngrinden med hjul fram och åter.
Hur långa arbetsdagar har dom, och hur stort skydd utgör egentligen den där rostiga grinden?
 
Vid min senaste resa till Thailand så funderade jag lite på de där vakterna som stod vid infarten till hotellen.
Dom hade visserligen försetts med käcka uniformer, men tänk så tröstlöst att dra den där skramliga järngrinden med hjul fram och åter.
Hur långa arbetsdagar har dom, och hur stort skydd utgör egentligen den där rostiga grinden?
Nä bättre att göra som i Sverige, ge dom soc bidrag så kan dom ligga och pilla sig i naveln under tiden vi andra jobbar in deras ”lön”
 
Jag vet mycket väl hur Pattaya fungerar både mitt i smeten och i utkanterna.

Som jag skrivit har jag varit där med jämna mellanrum sen 2003 och i mina ögon har inte så mycket förändrats förutom att man skövlat soi 8 på barer och nattliv vilket är trist.
En del restauranger och hotel har väl försvunnit med åren men nattlivet är ju detsamma om än med nya områden.
Jag har även bott i Pattaya nykter så jag har sett även "eländet"
Du var väl inte i Pattaya på 90 talet? Så du vet väl inget om hur staden var då.

BTT
Hur staden var då ?? Vi diskuterar väl ändock just nu hur den är NU, och det kan ju knappast du ha en susning om då du inte varit där på 7 år , Svunnen tid är just svunnen, förstår du inte att "din kunskap" om Pattis är förlegad. Och nej jag vara inte där på 90 talet , vad har det med saken att göra,, enormt mycket har skett bara på ett par år under pandemin, du har inte den blekaste om Pattis idag

Fö du skrev att du var där senast mars 2016, du skriver sedan "Som jag skrivit har jag varit där med jämna mellanrum sen 2003 " Hur resonerar du egentligen broder, hur snurrig i skallen är du ? Tänk till nu på morgonen, kanske är tankarna klarare nu,
 
Senast ändrad:
Hur staden var då ?? Vi diskuterar väl ändock just nu hur den är NU, och det kan ju knappast du ha en susning om då du inte varit där på 7 år , Svunnen tid är just svunnen, förstår du inte att "din kunskap" om Pattis är förlegad. Och nej jag vara inte där på 90 talet , vad har det med saken att göra,, enormt mycket har skett bara på ett par år under pandemin, du har inte den blekaste om Pattis idag

Fö du skrev att du var där senast mars 2016, du skriver sedan "Som jag skrivit har jag varit där med jämna mellanrum sen 2003 " Hur resonerar du egentligen broder, hur snurrig i skallen är du ? Tänk till nu på morgonen, kanske är tankarna klarare nu,
Med jämna mellanrum sen 2003, ja tjena visst.
Du satt och skrev ner staden på forumet runt 2013 utan varit där och sen omvärdera du efter du varit där och skrev att staden var mycket bättre än du sett för dig och du flyttade dit....
Du har då inga jämna mellanrums erfarenhet av Pattaya sen 2003, BS.
 
I stort har du nedvärderat han som inte människa. Vi kan retas ,dj lite med varandra me

Med jämna mellanrum sen 2003, ja tjena visst.
Du satt och skrev ner staden på forumet runt 2013 utan varit där och sen omvärdera du efter du varit där och skrev att staden var mycket bättre än du sett för dig och du flyttade dit....
Du har då inga jämna mellanrums erfarenhet av Pattaya sen 2003, BS.

Fiskarn menar att jag ljuger om att jag varit i Pattaya med jämna mellanrum sedan 2003.

BTT
 
Hej

I den här tråden har ju amuletter diskuterats, den här artikeln har väl en viss koppling till detta, amulett sägs ha räddat två Tyska män och deras fruar i en allvarlig bilolycka.


Mvh isan lover
 
 

Liknande trådar

A
Svar
29
Visningar
3 K
จิมมี่ พายุหิมะ
A
Svar
4
Visningar
6 K
Anonym
A
A
Svar
0
Visningar
9 K
A
A
Svar
8
Visningar
1 K
anonymous
A
 
Tillbaka
Topp