Fortsättning på mitt hus bygge i Roiet

Om jag fattade rätt så skulle byggjobbarna städa lite runt huset och hålla på med väggarna idag, dock så kom det inga bilder idag

Skulle inte vilja leva med en tråkig nyckterist gillar inte ens att prata med nyckterister oftast frireligösa idioter.

Förutfattade meningar du har, det kan finnas andra anledningar, till att man inte super skallen full varje ledig dag.
Ett glas vin kan smaka bra ibland,samt en öl då och då.

Jag skrev inte supa sig full varje dag, är man inte nyckterist är det inte samma som supa sig full varje ledig dag och du skrev inte tar sig en öl eller vin ibland du skrev "inte dricker"

Frugan tåler inte alkohol, endast i minimal mängd. Därför dricker hon aldrig sprit eller vin, det kan på sin höjd bli en öl eller alkoläsk. Själv är jag ytterst måttlig nuförtiden, det blir ett glas rödvin ibland på lediga dagar aldrig öl eller sprit.

Frugan tåler inte alkohol, endast i minimal mängd. Därför dricker hon aldrig sprit eller vin, det kan på sin höjd bli en öl eller alkoläsk. Själv är jag ytterst måttlig nuförtiden, det blir ett glas rödvin ibland på lediga dagar aldrig öl eller sprit.
Vem tål alkohol? Min fru har varit nykter i åtta år. Senaste halvåret har hon dock kunna dricka lite vin till maten och bli lite lagom lullig :D

Liknande trådar

A
Svar
88
Visningar
14 K
R
A
Svar
3
Visningar
3 K