Fortsättning på mitt hus bygge i Roiet

Jag kopte den roda packningen fran Weber kostade 186 tb 20kg, mina killar tog 60tb per kvm klinker. Lite billigare i Isaan.[/QUO

.
Det priset är ju inte jämförbart med cement bruk som tar längre tid att blanda o lägga.

Men om dina gubbar la 30 kvadrat på två dagar så har de gjort en bra dags förtjänst utgår att de var två.

Pa frugans marker odlar vi ris. Jag betalade 600 tb per dag och arbetare, det blev hus i helvete fran dom andra bonderna. Jag blev inte poppis.
Hos oss är det ingen som jobbar om dom inte får minst 400 bath per dag, men får dom 600 om dagen så har man hela byn stående utanför dörren och vill ha jobb, dock så har vi inte det problemet hos oss att dom andra blir sura då vi inte tar in folk utifrån för det ändamålet, det sköter svärfarsan, vet inte var gumman hittade dessa byggare, men så länge dom gör ett bra jobb så klagar inte jag

Pratade lite med gumman igår och då nämnde jag att jag ville göra en grillhörna och det tyckte hon kunde vara trevligt att ha, måste nu fundera lite hur jag vill göra den, lär göra den under taket som kommer att komma på framsidan

Liknande trådar

A
Svar
88
Visningar
14 K
R
A
Svar
3
Visningar
3 K