Fortsättning på mitt hus bygge i Roiet

Och då lite lyse på framsidan
DSC_0217.webp

Ja var bra ljus, kanske ska prova sätta upp några led nästa gång. Senast blev det hederliga lysrör.

Ja var bra ljus, kanske ska prova sätta upp några led nästa gång. Senast blev det hederliga lysrör.
Led dioder finns i olika W och har en brinntid på upp till 30000 timmar och det som vi har kostar runt 4-450 bath och själva glas kupolen kostade 250-295 bath
Ovanför bakdörren så har hon satt upp ett lysrör på 36W

Han knappt kliva upp ur sängen och få i mig kaffet innan dom kom från Home Pro med sakerna till badrummet, men nu är dom iaf här.

Han i vitt som skulle komma i morgon och göra sitt inför hus invigningen ringde i morse och sa att han kan inte komma i morgon pga att han kom på att kungen fyller år och då får man ju inte jobba, dom skulle kolla en ny dag för det. Dock spelar det ingen roll för mig om dom kommer eller inte då vi redan bor i huset

Han i vitt som skulle komma i morgon och göra sitt inför hus invigningen ringde i morse och sa att han kan inte komma i morgon pga att han kom på att kungen fyller år och då får man ju inte jobba, dom skulle kolla en ny dag för det. Dock spelar det ingen roll för mig om dom kommer eller inte då vi redan bor i huset
Därför hade jag på söndag, så det skulle inte krångla

Senast ändrad:
Intressant att Thai glömt bort det i planeringen.

Senast redigerad av en moderator:

Liknande trådar

A
Svar
88
Visningar
14 K
R
A
Svar
3
Visningar